R@lph VWC lid 27 sep 2014 #1 Stad/dorp: Tiel Locatie: Echteldsedijk/Groene Krib Datum: 25 oktober 2014 Tijdstip: Tussen 22:00 en 22:30 Schietbedrijf: Katan Wat: Professioneel vuurwerk
Stad/dorp: Tiel Locatie: Echteldsedijk/Groene Krib Datum: 25 oktober 2014 Tijdstip: Tussen 22:00 en 22:30 Schietbedrijf: Katan Wat: Professioneel vuurwerk
F fernando93 VWC lid 11 okt 2014 #2 Lekker vroeg iets ivm kermis of zo ? Ga denk wel even kijken lekker dichtbij tiel
Hendtje Contentje VWC lid 23 okt 2014 #4 moest eigenlijk tot laat werken, maar ben plots eerder klaar dus zoiezo present! is om de hoek, dus kan ik het niet maken eventjes te gaan.
moest eigenlijk tot laat werken, maar ben plots eerder klaar dus zoiezo present! is om de hoek, dus kan ik het niet maken eventjes te gaan.
J JSBenjamin VWC lid 23 okt 2014 #5 Lekker even op de fiets stappen om te gaan kijken en met een zak oliebollen terug naar huis na afloop.
Lekker even op de fiets stappen om te gaan kijken en met een zak oliebollen terug naar huis na afloop.
the cigarman VWC lid 25 okt 2014 #8 Kwakkebol zei: Tot welk kaliber word hier geschoten ? Klik om te vergroten... Tot en met 4 inch.
vuurvent VWC lid 25 okt 2014 #9 Vorig jaar werd er van alles gestookt, van cat 1 tot cat 2/3 Ik kom wel even een kijkje nemen daar. Lekker beetje kruit inhaleren.
Vorig jaar werd er van alles gestookt, van cat 1 tot cat 2/3 Ik kom wel even een kijkje nemen daar. Lekker beetje kruit inhaleren.
Hendtje Contentje VWC lid 27 okt 2014 #11 show was de moeite waard vond ik zelf. veel verschillende effecten gezien, en er zaten echt mooie shells tussen!
show was de moeite waard vond ik zelf. veel verschillende effecten gezien, en er zaten echt mooie shells tussen!
vuurvent VWC lid 27 okt 2014 #12 hier mijn film nog, prima showtje. mooie blokjes van katan en een aantal mooie shells gezien, leuk zo'n fakkel showtje
hier mijn film nog, prima showtje. mooie blokjes van katan en een aantal mooie shells gezien, leuk zo'n fakkel showtje