Thunderking Megapack [Uitloop]

kijk naar de foto in de startpost en vergelijk deze met de Thunking en de Thunderking Basic
Ik vermoedde al dat het Thunderking Basics waren, maar het kon net zo goed de normale Thunderking in een nieuw jasje zijn. Aangezien ik de Thunderking Basics ook nergens meer in pakjes van 6 kan vinden.

Maar ik heb via Broekhoff zelf kunnen bevestigen dat dit inderdaad de Thunderking Basics zijn.:D

Laatst bewerkt:
Ik vermoedde al dat het Thunderking Basics waren, maar het kon net zo goed de normale Thunderking in een nieuw jasje zijn. Aangezien ik de Thunderking Basics ook nergens meer in pakjes van 6 kan vinden.

Maar ik heb via Broekhoff zelf kunnen bevestigen dat dit inderdaad de Thunderking Basics zijn.:D

De Thunderking Basics zijn ook nooit per 6 op de markt geweest:wink:
Per 4 gingen ze over de toonbank

Ja zijn de basics, heb ze nog nooit gehad en vraag me af of ze wel goed zijn.

kost hier 6.95 voor 24.(1 karton dus)

wou 3 pakken kopen, maar als het zachte plopjes zijn heb je er niks aan.. of zijn ze wel lekker hard?? of redelijk..

Ja zijn de basics, heb ze nog nooit gehad en vraag me af of ze wel goed zijn.

kost hier 6.95 voor 24.(1 karton dus)

wou 3 pakken kopen, maar als het zachte plopjes zijn heb je er niks aan.. of zijn ze wel lekker hard?? of redelijk..

Karton zijn 6 stuks,
jij heb gewoon een enkele doos:wink:

Hermans Marine Ijmuiden kost die box in voorverkoop maar 6 euro :D
dat word 5 boxen halen :)

chineese klappers - 100.000 van 90 euro voor 30 euro :) spot prijsjes

dat is niet helemaal waar :P
ik heb zaterdag bij Hermans marine mijn bestel lijst ingeleverd met 5 stuks multipack aangevinkt en ze zijden er niks van.
De verkoper zei wel dat het aanraders waren...

En ik had vorig jaar de thunderking basic, en daar was ik zeer over te spreken. En zeker voor die pijs kun je ze niet laten liggen, ze knallen dan misschien een beetje zachter (echt niet veel zachter hoor) maar voor het geld heb je wel het dubbelen (in aantal :p).

Deze Thunderkings bevatten per stuk 4,0 gram kruit. Daarmee moet het eigenlijk wel een Thunderking Basic zijn. Ook het formaat is hetzelfde als de Basic en dus kleiner dan de normale Thunderking.

Is het verschil in knal nou echt duidelijk met de thunder king van pyro power?
Ik had deze vorig jaar, vond ze gewoon goed, maar als het harder kan:D

hoogte

hoogte

mensen!

Ik heb deze thunderking ook bestelt en morgen ophalen..

Alleen bij ons staat dat ie maar 3cm hoog is??? Overal zo?

Back
Bovenaan