Thunderking Jumbo Box

Aangezien de producten dit jaar nieuw zijn en de verkoop nog niet is begonnen hoef je dus niet veel filmpjes te verwachten.
Momenteel zijn de verkooppunten en importeurs ook extreem druk met de verwerking van bestellingen etc. Bovendien mogen zij ook niet 'even een thunderking testen' om ons een filmpje te kunnen tonen. Op demo's worden vrijwel nooit single-shotjes geschoten, net zoals pijlen.
Enkel op de besloten importeursdemo's of voor het filmen van nieuwe producten. Echter kwam de levering van het Jumbo pack daarvoor te laat heb ik begrepen.

Koop de 29e 1 doos, bevalt het: koop je er meer.
Bevalt het iets minder: voor Euro 20-25 waarvoor ze verkrijgbaar zijn kan je je er bijna geen buil aan vallen.

Aangezien de producten dit jaar nieuw zijn en de verkoop nog niet is begonnen hoef je dus niet veel filmpjes te verwachten.
Momenteel zijn de verkooppunten en importeurs ook extreem druk met de verwerking van bestellingen etc. Bovendien mogen zij ook niet 'even een thunderking testen' om ons een filmpje te kunnen tonen. Op demo's worden vrijwel nooit single-shotjes geschoten, net zoals pijlen.
Enkel op de besloten importeursdemo's of voor het filmen van nieuwe producten. Echter kwam de levering van het Jumbo pack daarvoor te laat heb ik begrepen.

Koop de 29e 1 doos, bevalt het: koop je er meer.
Bevalt het iets minder: voor Euro 20-25 waarvoor ze verkrijgbaar zijn kan je je er bijna geen buil aan vallen.

Klopt wel wat je zegt, maar wat is het nou voor moeite van rubro op een productomschrijving te geven over de uitwerking van het dingetje die beschrijft wat het doet, naast de omschrijving die voor hoge verkoopgetallen moet gaan zorgen (Een doos vol mortieren. Maar liefst 80 stuks met een abnormale knal.) ??

Nou we hebben ze net binnengekregen en bekeken.. Ze zijn wel heel erg klein. De monsters zijn al klein maar dit zijn echt mini's. Ben benieuwd wat ze in de lucht doen.. De monsters knallen echt erg goed! Hoe kan ik een afbeelding toevoegen? Alleen via een link?

Als je in je balkje kijkt, staat er : B I U daarna kan je een kleur kiezen, daarnaast staat een link invoeg knop, en daarna een afbeelding invoegen. Klik op afbeelding invoegen. Succes, ben benieuwd hoe ze er uit zien !

-VuurwerkFreak19

Kijken of het lukt. Hier de afbeelding:

fotogux.jpg

Inderdaad, :shocked: durf ze zowat niet hier te verkopen. Maargoed, wie weet is de knal erg goed maar ben er een beetje bang voor. Ben blij dat we er weinig van hebben..

Wat ik van Rubro begreep is dat ze wel heel veel verkocht zijn, zij gaan er hard doorheen of zijn er zelfs al doorheen.
Heb je er niet eentje kunnen testen? :rolleyes:

Kan je er indd geen testen ? Ben erg benieuwd hoe de knal is. Ben er best wel van verschrokken dat ze zo klein zijn, heb er namelijk 2 dozen van besteld. Dus ik hoop dat ze wel een aardig harde knal geven.

Begin toch wel erg zenuwachtig te worden. Het zou inderdaad erg mooi zijn als je er een kan testen leontekempel. Je hebt de verpakking toch al los ;)

Testen testen.. haha Sorry, ik kan dit helaas niet doen. Volgend jaar ga ik de winkel overnemen waar we dit verkopen. Heb net alles met de vergunningen in orde en ga geen risico lopen hoe graag ik het zelf ook wil weten. Die 6 dagen kunnen jullie toch nog wel wachten? Heb nog wel wat extra info over de singleshotjes.. Thunderking staat op: NEM 2.7g. en de Monsters NEM 3.55g. Volgens mij is dit de netto kruit inhoud.

Back
Bovenaan