Thunderbrick (Knock Out XL)

Misschien een domme vraag, maar waarom zitter er 2 lonten op? Je hoeft maar 1 aan te steken toch?

Dat is de reservelont, wel zo handig als de cake weigert of er iets anders misgaat (Bijvoorbeeld als het kruit niet door de lont wordt aangestoken)

Vandaag wilde ik deze tijdens de losse verkoop nog eentje meenemen. Was helaas (zoals verwacht) al op. Heb er wel mooi een Bizarrr! van Pyroshopper voor terug gekregen. Maar ik denk dat ik toch liever deze had gehad.

Heb er gelukkig nog 4 extra kunnen bemachtigen .
Stond wel om 08.00 voor de deur en er waren er nog maar 12.
Even heeft het gejeukt om ze allemaal mee te nemen maar dan eet ik iets te weinig komende maand :p

Ik heb er gewoon 4x thunder king XL (16 shots) voor terug gekregen... Ben de discussie daarover aangegaan, maar tevergeefs. Laatste keer Boerenbond voor mij.

Ik heb er gewoon 4x thunder king XL (16 shots) voor terug gekregen... Ben de discussie daarover aangegaan, maar tevergeefs. Laatste keer Boerenbond voor mij.

Als jou winkel de thunder king XL gewoon nog op voorraad had is dit toch logisch?

Wat een top blok! net samen met de delicious thunder om 10 uur afgestoken en was helemaal verbaasd van dit ding! ongelofelijk met zo weinig kruit, maar een zeer felle ti-salute met een lekker langzaam tempo de lucht in geschoten. Qua geluid vond ik deze harder dan de delicious thunder en ook mooier door de de ti-salute alleen had de delicious thunder iets meer druk achter zitten. Volgend jaar zeker meer van deze pyromould techniek!!!

Hij inderdaad hard. Het lage tempo stoorde mij niet. Wel jammer dat de laatste 3 schoten niet te gelijkertijd waren. Maar voor het geld zou ik geen betere knal cake weten

echt een top blokje voor 8 euro! en dan krijg je er ook nog 25 singleshots bij haha,

om het tempo wat te versnellen hadden we gewoon de gewone + reservelont aangestoken , zaten toch naast elkaar :D

volgend jaar koop ik hem weer als ik ze voor een leuk prijsje kan krijgen,

--pyro99:bye:

Kan niks anders schrijven wat de andere ook denken : een lekkere goedkope knalcake, lekker langdurig en supermooi afgewerkt echt kwaliteit voor een lage prijs. De actie met de 25 single shots was helemaal top. Volgend jaar zeker weer.:)

Wat een topper deze , heb er gelukkig 6 kunnen bemachtigen. Heb er expres 1tje bewaard, weinig kruit,maar gaat donders hard!

en voor 4 euro, geen geld!

Leuk ding voor de actie prijs. Wat me opviel na het schieten. Was hoe netjes alle tubes er nog uit zien. Je kan zien dat het van ander matriaal is gemaakt dan andere cak'es

als ze hem iets sneller maken dan is dit echt een topper !
nu de hoofd en reserve lont aan elkaar gemaakt :P

Super prijs voor een knalcake. Knallen waren als de diverse betere singleshots. Voor 8 euro kun je deze niet laten liggen. Top product van Lesli.

Super ding! €8,00 betaald, en dan kregen we er nog 25 singleshots bij ook! De singleshots gebruikt voor projectjes en de cakes voor door de dag of na een showtje. Heerlijke dingen, red tail to ti-salute. Echt heerlijk! Dat er uit zo'n kleine tubes zoiets kan uitkomen. Ik dacht van die kleine rot knallen maar echt heerlijke knallen! Heerlijke dingen! Top! Films volgen nog in de loop van het jaar.

Back
Bovenaan