Thunder King Max [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 117
Artikelnaam: Thunder King Max
Bruto Gewicht: 777,60 gr
Netto Kruitgewicht: 21,6 gr
Aantal schoten:
Effectomschrijving: De beruchte Thunder king, maar dan in de extra grote uitvoering.
Tijdsduur: sec
Stijghoogte: 8 m.
Richtprijs: €.3,99
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

117%20Thunder%20king%20maxG.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we niet te snel conclusies trekken, maar het komt nogal dom over. Een verbeterde en grote uitvoering... het idee is leuk, de uitvoering lijkt echter ronduit waardeloos. Ik koop dan nog veel liever die gewone thunderking met die rode en groene sterren.

tja ilvan..

maar waar in Goes?

het is thunderking van pyroshopper of asian thunder die veeeel duurder zijn ( en shocks maar die zijn slecht vind ik xd)

Brammetje dump in het centrum van Goes

Brammetje dump is gestopt als vuurwerk dealer.

De thundershock bij vuurwerkpaleiszeeland is zo'n single shot met van die sterren. Kosten meestal 2,50 per 6 of nog goedkoper, vaak is er een actie

Maar back ontopic, want nu dwalen we af naar Zeeland :p

€3,99 valt nog wel mee voor 6 singleshots.
Is een redelijk normale prijs.

En dit zijn dan ook nog eens Thunder King Max versies.
Maar ze ook echt harder knallen vraag ik me af.
Ze mogen nog steeds maar 2 gram voor de burst hebben.
Betere kwaliteit en/of effect erbij maar ik zie geen effect.

Denk dat het wachten is op 28 december als iemand ze filmt met een ervaring erbij!

Ik vind het effect nogal tegenvallen in tegenstelling tot de andere grote singelshots. Alhoewel de prijs ook wel weer naar het effect is. Zo op het eerste gezicht zal ik niet snel voor deze singelshot gaan

hier een foto van de dummy, sorry voor het irritante plaatje erop.

qn66x0.jpg

(foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Paar gegevens:

Netto kruitgewicht: 3 gram per stuk
Afmetingen: doosje: 15x12,5x3,5cm
Kartoninhoud: 36 pakjes
Brutogewicht: 260 gram per pakje

Hm. Grappig. Het lijkt erop dat er verschillende uitvoeringen in een pakje zitten! De enige twee filmpjes die ik op YouTube kan vinden staan hierboven al in het topic. Het ene filmpje laat een boeketje zien, de andere alleen een knal. Het leek voor de hand te liggen dat één filmpje niet goed zou zijn, maar ik krijg nu het idee dat allebei de filmpjes juist zijn! Zonder in detail te treden: ik heb zojuist drie exemplaren uit één pakje open gehaald. Twee stuks bevatten sterren voor het sierboeket. Één exemplaar bevat alleen kruit voor de knal en geen sterren! Heel merkwaardig. Het etiket zegt trouwens dat ze 3,6 gram kruit per stuk bevatten.
Ik heb nog negen stuks van deze Thunder King Max liggen, maar die ga ik nog maar even niet testen :rolleyes: Iemand anders die ze vorige jaarwisseling wél getest heeft? Waren ze met of zonder boeket? En hoe klinkt de knal ongeveer?

EDIT: andere filmpjes laten géén boeket zien?

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn punt is dat er misschien verschillende versies in één doosje zitten. Zowel mét boeket als zonder boeket. Maar zeker weten doe ik dat niet, dus vandaar dat ik de ervaringen van anderen vraag :) Alle straatfilmpjes die ik vind laten een versie zónder boeket zien.

Mijn punt is dat er misschien verschillende versies in één doosje zitten. Zowel mét boeket als zonder boeket. Maar zeker weten doe ik dat niet, dus vandaar dat ik de ervaringen van anderen vraag :) Alle straatfilmpjes die ik vind laten een versie zónder boeket zien.

Is het misschien een goed idee om zaterdag tijdens de presentatie door de heer J. Groeneveld zelf bij Lesli, daar je punt van kritiek / bevinding op dit artikel naar voren te brengen, zodat je op dit punt uitleg kunt krijgen.
Ja, dat gaan we doen, ik zal je aan het woord laten.

Back
Bovenaan