Thunder King 2.0 [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD314
Artikelnaam: Thunderking 2.0
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Stuks: 6 stuks
Effectomschrijving: De nieuwste Thunderking met de hardste knal van Nederland met titaniumboeket
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 4,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

13374530.041f0ed9.560.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook deze Single shot van broekhoff vind ik aan de prijs.

maar als er een echt degelijk Ti boeket bij zit wordt het wel wat leuks...En dan heb ik het er zeker wel voor over..

Dan maar wat minder kwantiteit en meer kwaliteit, geeft ook voldoening:D

met de hardste knal van nederland zeggen ze er dan bij, ach ja die slogan zetten ze tegenwoordig overal bij, maar ik ben benieuwd !

Hier ook redelijk prijzig aangeboden, ga ze toch maar is proberen om te kijken of het wat is.

Wwow, als er echt een ti-salute bij zit is het wel bizonder

De Thunderkings en vooral de Whistling Thunder Queen van Katan hebben beide een titanium boeket!

Ben best benieuwd naar deze singleshot, de omschrijving ziet er goed uit.
Hopelijk worden ze bij een demo geschoten en worden dan ook gefilmd!

ik heb deze al bemachtigd en ook al afgestoken en er een filmpje van gemaakt! hier zit 5gram in per stuk, ze hebben een tail en een lekkere knal met titanium vonkjes! voor mij persoonlijk een toppertje! concurentie voor de asian thunders en de binkies:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje ziet er zeker goed uit, alleen is de prijs wel aan de hoge kant.
Voor datzelfde geld heb ik ook een doosje whistling thunder queen, die knallen ook erg goed
en hebben ook nog een leuke fluit erbij :wink:

En wie weet hoe de thunder smoke van Royal dit jaar gaat uitpakken, die is ook 4,95
en dat is toch wel een uniek stukje vuurwerk.

ik vind dat de monster harder gaat maar deze. zijn ook goed weet je wat pas een goeie mortier is een binkie die knallen pas[video]binkie[/video]

ik vind dat de monster harder gaat maar deze. zijn ook goed weet je wat pas een goeie mortier is een binkie die knallen pas[video]binkie[/video]

Knap dat je dat nu al weet, de thunderking 2.0 worden pas vanaf dit jaar verkocht:wink:
Bijna niemand heeft ze nog, alleen de mensen die waarschijnlijk bij een dealer werken en ze meekrijgen om testen.
Ik zie dat je nieuw bent, maar dan hoef je geen onzin te verkondigen...

ik heb het alleen op YouTube gezien meer niet en ik heb de monsters zelf en ik een heb beetje gekeken maar ik vind de monster wel beter moet eerlijk zeggen

Back
Bovenaan