Thiera

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: KY5702
Artikelnaam: Thiera
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 128 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Een nieuwe 100 grams grondfontein met een prachtige uitwerking.
Tijdsduur: 65 sec.
Stijghoogte:
Kooi: Nee
Kartoneenheid: 24/1
Adviesprijs: € 8,99
Voorverkoopprijs: € 5,99

thiera.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, een leuke fontein, dat miste nog in 't assortiment :) Opvallend effect is het rood met blauwpaarse parels; eindelijk eens een fonteinelement zónder zilver of goud!

Met 100 gram kan best iets leuks neergezet worden. 70s tijdsduur. Doet mij denken aan een Weco laser/Mercury. Als dat zo is he. Smullen!

Gratis bij mijn bestelling van maar liefst 25 euro, samen met een pijl pakketje.
Ik zag hem al in de folder enzo, zag er wel grappig uit.
Ik controleer mijn bestelling, kijk in die zak, ik zo wtf hebben ze t verkeerde meegegeven? zo groot?
Hij is echt groot maar ook echt héél licht, ben benieuwd dus.
Hier zie je hem bij de rest van mijn super grote bestelling.
SAM_3991.jpg

hij is inderdaad erg groot , maar ook heel erg licht!, 90 % is volgens mij gewoon lucht:bonk:

ben benieuwd naar de uitwerking.

--pyro99:bye:

Groter grondoppervlak, dus meer stevigheid.
En de lont tussen de fonteintjes hoeft niet in onmogelijke banen geleid te worden, wat makkelijker is voor productie.

had m hier ook opengemaakt. en vind dat het wel heel overdreven groot is, ik denk dat je met de helft van deze omvang ook nog genord stabiliteit hebt. desnoods kunnen er voetjes onder, maar wat moet dit wel niet kosten kwa transport, kan zo 2 keer zoveel in een container als je het mij vraagt.

Net afgestoken, mooie fontein. Duurt ongeveer 1 minuut. De laatste tube is het leukste met harde crackeling. Verder viel hij niet om en is hij krachtig genoeg om hier tegen windkracht 5 op te boksen, want het waaide behoorlijk net en het effect bleef fier overeind!

een erg leuke fontein! hij duurde best lang en heeft veel diverse effecten.

zeker de laatste fontein heef hele harde crackling!

top product!

--pyro99:bye:

ik heb deze los bij gekocht leuk fontijntje voor de prijs maar deze zal niet verder nog een keer in mn collectie komen aangezien ik meer van dat echte harde crackling hou maar voor de prijs is deze het absolut zeker waard!

Was voor die paar euro een prima fonteintje!.
Spoot niet bijster hoog maar wel lang en constand.
Had er 2 en vond ze best leuk.
Gewoon ideaal als afwisselung tussen de cakes door!!

Back
Bovenaan