The Scream

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 7107
Artikelnaam: The Scream
Bruto Gewicht: 2200 gram
Netto kruitgewicht: 428 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: 25 rauwe huilers schieten omhoog om daarna te veranderen in rode vallende sterren.
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 5 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: €34,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

7107-The-Scream-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een abbo nemen op deze topic. Het aanbod fluit wordt eindeloos !
Ga denk eens een jaar doen met alleen maar fluitcakes ... :wink::p

Hier ben ik erg beniewd naar voor samenstellen fluitbak :D. ROTP met een kleurtje?

Met rode falling leaves. Erg gaaf en juist weer een versie die er nog niet is :D
Ik heb de film ook al mogen zien en vond het erg goed!
Film volgt zsm gok ik.

Ben hier ook wel benieuwd naar. Vind het persoonlijk wel jammer dat het maar 25sh is, mag bij een fluitbak best wat meer

Staat deze niet in het verkeerde topic, als ik zo naar het label kijk?
haha, tja volgens mij is men van de labels afgestapt die bij underground horen.
Zeker als je ook kijkt naar bijvoorbeeld de Red Alert. Die heeft dan wel echt weer een underground label, maar valt weer niet onder de Underground :D

Ik heb deze op film mogen zien en ik werd hier toch wel erg blij van :cool:

Ik heb m ook gezien. En ik denk dat deze nog wel eens hoog kan eindigen in de top-10 lijsten...
Een uniek product, met door zijn tempo een geweldige uitwerking.
Wachten tot iedereen de video kan zien, en hoe die het in de straat gaat doen. Ik ben in ieder geval hyped voor deze fluitcake!

Dit spreekt mij aan! Heel erg benieuwd naar de video. Hopen dat de fluiters echt rauw zijn en de falling leaves redelijk lang blijven hangen. :yes:

haha, tja volgens mij is men van de labels afgestapt die bij underground horen.
Zeker als je ook kijkt naar bijvoorbeeld de Red Alert. Die heeft dan wel echt weer een underground label, maar valt weer niet onder de Underground :D

Dus voor de zekerheid maar eens even nagevraagd want vond het zelf ook raar qua label. Maar inderdaad: Dit is een special cake (wel afgeleid van de ROTP). De red alert hoort wel onder de underground.

Dit klinkt allemaal wel heel erg goed zeg. Hopelijk krijgen we snel een filmpje te zien.

Back
Bovenaan