The One

Starburst

VWC lid
En eindelijk is het dan zover: de aanvulling waar heel Nederland al jaren op wacht! De Barely Legal collectie wordt dit jaar uitgebreid met een waaiercake: The One. Hieronder vind je alle informatie over deze cake.

Artikelnummer: 784
Soort: Cake
Collectie: Barely Legal collectie
Aantal schots: 49
Kruitgewicht: 500 gram
Effecten en kleuren:
  • (Rij 1&5)*White glitter with blue star mine to white glitter with blue star;
  • (Rij 2)*Green glitter with purple star mine ande purple tail to green glitter with purple star;
  • (Rij 3&6)*Purple flower crown mine with red tail to purple flower crown;
  • (Rij 4&7)*Crackling mine with green tail to crackling.
Aantal per karton: 4 stuks
Verkoopadviesprijs: € 62,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

O.a. verkrijgbaar bij: www.vuurwerkland.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
The One, Nieuw vuurwerk!
En eindelijk is het dan zover: de aanvulling waar heel Nederland al jaren op wacht! De Barely Legal collectie wordt dit jaar uitgebreid met een waaiercake: The One. Hieronder vind je alle informatie over deze cake.

Artikelnummer: 784
Soort: Cake
Collectie: Barely Legal collectie
Aantal schots: 49
Kruitgewicht: 500 gram
Effecten en kleuren: (1,5Row)*White glitter with blue star mine to white glitter with blue star;(2Row)*Green glitter with purple star mine ande purple tail to green glitter with purple star;(3,6Row)*Purple flower crown mine with red tail to purple flower crown;(4,7Row)*Crackling mine with green tail to crackling.
Aantal per karton: 4 stuks
Verkoopadviesprijs: € 59,95

784-The-One.jpg

Na de meeting in orthen en mattenfreak met zn mooie verhaal over deze cake wat trouwens erg leuk was ben ik toch wel erg benieuwd:D hopelijk komt er snel een filmpje.

schitterende effecten en kleuren. ben benieuwd naar het filmpje, en hoop dan dat deze waaier zijn naam waar kan maken.

Idd Blitzz, ik had ground zero gekocht 2 jaar geleden omdat ik de andere 3 al heel goed vond. Toen vond ik hem toch vies tegen vallen. Ik koop dus The One ook niet zonder dat ik een film heb gezien!

Zelfde als de Fan-tastic, dus ik quote mijn opmerking haha;

Wekt toch zeker mijn interesse hoor, gaat lekker door, dikke mines, boeketten erboven. Ben benieuwd hoe hij in werkelijkheid is, of de boeketten niet te snel weg zijn en of die crackling echt zo hard is.

Nou, het heeft even geduurd, maar we hebben beeld!
Ik vind hem er lekker uitzien hoor. Die mines eronder zijn erg leuk gedaan. Crackling klinkt goed inderdaad. Gewoon een lekker rammende waaiercake! Ik hoop nog een ander/beter filmpje te zien, of bij een demo te mogen bewonderen, maar voor nu ziet ie er goed uit.

Ik vind hem ook erg gaaf. Vooral rij 3 en 6 met de crown en daaronder mines
Lekker tempo, hij ziet er goed uit.

Het was het wachten op de beelden waard! Wat een mooi blok! Heb de film 3 keer in fullscreen gekeken en vind het een dikke aanrader!

Mooie mines en lekkere effecten! Inderdaad zoals Darksoul ook al zegt : Ramt lekker door :P

Een passende uitbreiding voor de Barely Legal serie!
Een top waaier!

(Dit geldt overigens ook voor de overige nieuwe waaiers in de andere lijnen.)

Ik vind dit een prima aanvulling op de Barely Legal serie.:)
Erg mooie kwalitets waaier. Mooie grote boeketten en lekker tempo!

Sorry hoor, ben het niet helemaal eens met de positieve
reakties hier. Ik vind The One zelf persoonlijk niet zo spectaculair als ik had verwacht. De uitwerkingen kwamen mij iets wat te kinderachtig over, het boeide mij niet echt, vond het eigenlijk iets voor in de vooravond. Ik heb een aantal keer de video bekeken op de site van vuurwerkland, en vergeleken met andere waaiercakes. Ik vind o.a. The Fan van Lidu net iets wat beter, en zelfs stukken goekoper €45,-. En voor The One betaal je €60,-. Ik wil geen dief van m'n eigen portemonnee zijn. Uiteraard hoeft niet iedereen het met mijn mening eens te zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het deels met je eens, voor 45 euro heb je een prima alternatief voor deze cake die minstens net zo spectaculair is. Toch denk ik dat The One kwalitatief iets beter is. Wat me sowieso direct opvalt is dat de effecten van The One voller zijn.

De video is natuurlijk ook van een erg rare plek gefilmd. Maar wat ik nu zie, ziet er goed uit en past wel in lijn met barely legal. Alleen de prijs vind ik niet echt barely legal. Ik weet dat fan-shaped cakes duurder zijn om te maken, maar het had best voor 50 euro gemogen.

Ik vind dit ook een hele mooie cake, lekkere crackling en mooie mine's:)
Alleen vind ik het jammer dat de crackling niet in een mooie lijn loopt zegmaar, of allemaal tegelijk, als jullie snappen wat ik bedoel:rolleyes: Maar dat is meer iets persoonlijks denk ik.

De effecten houden wat mij betreft niet lang genoeg aan en zijn dunnetjes om te zien. Ik ga er niet voor.. de prijs is voor mij dan voor deze cake aan de te hoge kant.

Het was het wachten op de beelden waard! Wat een mooi blok! Heb de film 3 keer in fullscreen gekeken en vind het een dikke aanrader!

Mooie mines en lekkere effecten! Inderdaad zoals Darksoul ook al zegt : Ramt lekker door :P

Je heb hem gisteravond in actie gezien op onze demo
"Primeur voor Nederland"

Wat vind je er nu van???

Vind het een pracht blok, maar de prijs is te hoog
verder zit ie goed in elkaar

Mooie mines
snel getimed

Laatst bewerkt:
Magic had het tegen mij.....

Ik heb hem wel live gezien. Het is een heel rap blok, met heerlijke timing inderdaad.
De mines zijn goed, de boeketten op hoogte vond ik helaas toch aan de dunne kant...
Voor de prijs is het geen supertopper, eerder een standaard blok dat te hoog in de boom zit.

Back
Bovenaan