The Legend

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 1102
Artikelnaam: The Legend
Netto Kruitgewicht: 288 gram
Aantal Schoten: 36 schots
Effectomschrijving: Silver tail to Ti-salute
Tijdsduur: 26 sec
Stijghoogte: 15 meter
Richtprijs: 19,95
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
img_0924.jpg

1102-the-legend-n.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik het me goed herinner van de demo betreft het hier een cake met zilveren mines met daarboven ti-boeketjes!

Ook deze maakt mij nieuwsgierig, 36 shots, voor €19,95 zelfs voor een knalcake vind ik dat scherp geprijst.

We wachten rustig af, maar zilveren mines met knal blijft een topper.
Hopelijk onderscheid de Legend zich door een nog hardere knal. :)

vooral die zilveren tail is erg mooi.
en dan voor die prijs, ben alleen benieuwd hoe de knal in het echt is.

Helemaal mee eens. Voor een knalcake is dat wel een toegevoegde waarde, maar inderdaad, de knal kan je alleen echt goed in het echt beoordelen. Is dit een filmpje van de importeur of van een demo?

Mooie cake! Als deze cake mooi harde knallen heeft is het naar mijn idee een topper in wording! Kan dan de concurrentie aangaan met de Silver Salute!

Helemaal mee eens. Voor een knalcake is dat wel een toegevoegde waarde, maar inderdaad, de knal kan je alleen echt goed in het echt beoordelen. Is dit een filmpje van de importeur of van een demo?

Filmpje is van de demo. Prima knalcake vond ik t. Leuke prijs ook.

Leuke cake lijkt mij dit afgaande op het filmpje. kan hem bij mijn dealer krijgen in combinatie met de extreme salute, The Fan en deze voor €75. vind het altijd erg mooi als een knalcake nog iets extra's heeft buiten de knal en deze heeft een mooie tail en mine met een lekker tempo. nu de knal nog afwachten en dan is het in mijn ogen een top ding.

Leuk knalblokje met mines en tails. Deze schoot wat onregelmatig, maar het is zeker een aanrader voor die prijs!

Filmpje vooravond:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bedankt voor de film! Hoe waren de knallen?
Op de demo was ik er niet echt kapot van, maar lijkt op deze film toch een stuk beter te knallen. :)

Yow, ik heb vier van deze dingen gehaald dit jaar.. Vooral de tails vind ik wel grappig..
Had ze als salutefinale in gedachte.. Samen met 4 Salutes van Wolff, met twee(x2) maal Rubro's Delicious Thunder en n Earthquake van Pronk..
Zal ik ze allemaal tegelijk de lucht in knalle of per soort laten overlappen?

Toch maar eens getest dit jaar. Doet zeer veel denken aan de Silver Salute... hij schiet in salvo's van drie, heeft silver blink mines en leuke ti-boeketjes. Wel wat minder hard dan de Silver Salute, maar een prima knalblokje.

Lijkt me een leuke knal-cake en voor een zacht prijsje €10,00 euro. Daarom heb ik hem ook op mijn lijstje staan! :)

Back
Bovenaan