The Emperor

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 2005
Artikelnaam: The Emperor
Netto Kruitgewicht: 375gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Golden Wave to blue;Golden Wave to red;Golden Wave to white strobing;Golden Wave to pink
Richtprijs: € 26,95

Productfilm Demo 2012.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze pot ziet er zeker goed uit, met erg mooie gouden effecten. Bonfireworks is erg goed bezig, ze komen met mooie producten dit jaar.

Rood en roze komen niet zo goed over op de film, maar ik twijfel niet aan de kleuren bij Bonfireworks, dat zit wel goed. :D
Een simpele cake, wel goed op tempo, mooi effect, leuk voor erbij naar mijn mening, gelet op de film. :wink:

Zeer mooie cake, ik hou van de kleur goud, ook blijven de effecten erg lang hangen, ook die mooie kleuren aan de toppen maken het mooi. Grote kans dat deze dit jaar bij mij op de stoep staat! :wink:

zeker een mooie cake!
ben ook benieuwd na de prijs!
wil deze wel in me colectie!
zeer mooie gold willows met gekleurde tips
heerlijk efect om met 2 tegelijk te shieten!

Deze mogen zien bij de demo van de Vuurwerkhal Rijswijk. De film zoals je hem ziet, is zeer accuraat! Zo heb ik hem zelf ook ervaren. Ik vind het effect goed uitgewerkt. Je ziet wel vaker een willow/brocade met gekleurde tips, maar deze cake kenmerkt zich door de lange duur van de gekleurde tip. Er zijn minder sterren, maar het effect blijft erg lang hangen. Samen met de harde burst vind ik het daardoor een aanrader :) Misschien twee tegelijk schieten, of combineren met een andere cake, om een wat vollere lucht te krijgen.

Mooi hoor, maar die waves die hangen niet constant, ze vormen een slinger? Hoe kan dat; door de wind, burstflash,of verbrandsnelheid van de kogels?

dit was tog echt een van de beste cakes van dit o&n bij mij!
had er 2 doorlond in v shape wat was dat tog mooi!
echt een heel dik shiek efect!

Back
Bovenaan