Teun's film topic!

Silver Thunder & Extreme Bang Rocket
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het valt me op dat ik erg veel films ben verloren van afgelopen jaarwisseling. Hopelijk duiken ze nog ergens op en anders deel ik wat ik kan delen.

Dit jaar ga ik waarschijnlijk alleen overdag filmen, dit omdat ik in de avond en nacht met familie ben en ik dat belangrijker vind.

Ik heb nog zo'n 10 filmpjes die ik met jullie kan delen, die verschijnen de komende weken. :)

Een erg mooi product van Cafferata, alleen de prijs is wat aan de hoge kant, gelukkig heb ik niet de volle prijs betaald.

Enorme boeketten, wisselende schietrichtingen, harde burst, ik vond het een mooie cake.

B-52 - Cafferata
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De grootste nachtmerrie voor mij, mist. Je ziet niks van je luchtvuurwerk, dat was dus het geval bij ons in de middag/avond. Hier een filmpje waarbij dat goed te zien is.

Over de knalcake was ik niet enthousiast, je vind in dezelfde prijs betere knalcakes.

Thunderking XXL - Lesli
+ YouTube Video

Een mooi pakket van Royal Fireworks, een goede prijs en mooie effecten met een heldere burst, de burst is wel het zwakke punt, maar daar had ik niet veel last van. Ik vond het een goed product.

Heb hem doorgelont op de volgende manier: 1 - 2 - 3
Dat vond ik ook geslaagd, voor €50,- euro is dit zeker iets voor herhaling vatbaar.

China by Night - Royal Fireworks
+ YouTube Video

Je slaat de spijker op zn kop Teun!
Goed te doen dat pakket in de mix en met een mooie korting :)

Ook in jouw filmpje komen de kleuren van de potten in dit pakket goed naar voren.

Bedankt man! Altijd leuk zo'n 0:00 uur moment, met al die knallen op de achtergrond. De kwaliteit is niet erg goed, maar goed genoeg, ik heb slechtere gezien hoor. :p Welke potten worden er geschoten? De 2e is de Heavy Load 500 zo te zien, maar welke is de eerste?

Bedankt man! Altijd leuk zo'n 0:00 uur moment, met al die knallen op de achtergrond. De kwaliteit is niet erg goed, maar goed genoeg, ik heb slechtere gezien hoor. :p Welke potten worden er geschoten? De 2e is de Heavy Load 500 zo te zien, maar welke is de eerste?

Eerste is monster trio wolff

UPDATE O&N 2011/2012

Beste lezers,

Het zit er weer aan te komen, de jaarwisseling, hierbij wil ik dan ook graag mijn beelde van afgelopen oud & nieuw met jullie delen.

Overdag heb ik met Damian (Damianus) en Tom (Leslifan)genoten van diverse knallers, cakes, en andere artikelen. In de avond met familie en vrienden.

Al met al heb ik een prachtige jaarwisseling gehad, hieronder een collectie foto, dit is maar een deel omdat de rest nog binnen moest komen, daarna geen tijd meer gehad voor foto's helaas.

O&N 2011 - 2012.jpg

Ik wil Tom en Damian bedanken voor de leuke dag, en voor de mooie producten die ik vast heb mogen leggen.

De kwaliteit van de beelden is niet geweldig, maar hoop toch dat jullie er van kunnen genieten, er komt snel een update!

:bye:

Hey Teun,

Het was zeker een TOPdag! Erg genoten! zeer veel lol gehad met Damian,Teun en (naamkwijt...)KoeVis!
Hoop dat er leuke filmpjes gaan komen Teun! Ik wacht met smart!

Sorry dat ik rotjes naar je hoofd gooide:angel:

Wat je van te voren hoord, als je goed luisterd is een grondbloem in een put met water haha
Wat je aan het einde hoord ben ik niet:angel:

Leuk filmpje

Back
Bovenaan