Terracotta [Compound] *NIEUW 2025*

Die zilverpalmen waren echt heerlijk! St8tement heeft wel echt mooie producten op de markt gezet. Ook de Azul was lekker op het begin!

Nu raak ik ingehaakt, het is tegenwoordig 4 minuten lopen naar de karwij, dus een aankoop is zo gedaan als de film positief is.
Wie maakt me los? ;)

Nu raak ik ingehaakt, het is tegenwoordig 4 minuten lopen naar de karwij, dus een aankoop is zo gedaan als de film positief is.
Wie maakt me los? ;)
Geen terracotta hier meer maar wel de DRGN Titan, iemand die weet of ze bij GBV omlabels hanteren als 1 op 1 of net zoals bij vwtoppers dat er wel zeer merkbaar verschil zit in verschillende lijnen?

Geen terracotta hier meer maar wel de DRGN Titan, iemand die weet of ze bij GBV omlabels hanteren als 1 op 1 of net zoals bij vwtoppers dat er wel zeer merkbaar verschil zit in verschillende lijnen?

Je hebt ook nog de Pitbull omlabeling, alle 3 de filmpjes hetzelfde.

Of het exact 1 op 1 is weet nog niemand omdat het nieuwe items zijn...

Je hebt ook nog de Pitbull omlabeling, alle 3 de filmpjes hetzelfde.

Of het exact 1 op 1 is weet nog niemand omdat het nieuwe items zijn...
Oooh zijn dit nieuwe items…

zonder dollen ging het er mij meer over dat ze bij GBV wel 1:1 omlabels hebben ipv andere importeurs die wel degelijk onder een andere lijn omlabels hanteren die kwalitatief echt anders zijn. Kuchwtfkuch

Ging me meer om de ervaringen bij andere omlabels van GBV.
Maar bedankt

Oooh zijn dit nieuwe items…

zonder dollen ging het er mij meer over dat ze bij GBV wel 1:1 omlabels hebben ipv andere importeurs die wel degelijk onder een andere lijn omlabels hanteren die kwalitatief echt anders zijn. Kuchwtfkuch

Ging me meer om de ervaringen bij andere omlabels van GBV.
Maar bedankt

Geen ervaring mee dus succes met de keuze. :thumbsup:

Back
Bovenaan