Termanitor

Ik denk niet dat het Weco spul aan zou gaan slaan in (oost) Nederland. Deze pot kost in Belgie al 23,50 en daar laten de meeste mensen hem al staan.

Ok misschien niet bij de freaks maar de gewone consument weet natuurlijk niet dat deze potten onder andere namen en veel goedkoper in duitsland verkocht worden.

Zeer leuke pot, heb hem vorig jaar in actie gezien en was best verbaast, helemaal toen ik hoorde dat mijn maat hem voor 8 euro in duitsland had mee genomen. Ik hoop op een redelijke prijs in Nederland. Maar als ik zo kijk hoe duur deze pot in Belgie kost ga ik er van uit dat ze hem rond de 30 euro gaan verkopen. Jammer genoeg!

prijzen gelijk maken met de prijzen in Duitsland bij de aldi en litle is onmogelijk. Om een vergelijk te geven:

De afzet van alle aldi en litle filialen in Duitsland ligt bijna net zo hoog als de totale omzet van vuurwerk in Nederland. Ik bedoel hiermee te zeggen dat ondanks de kleine hoeveelheden per winkel in Duitsland ( opslag capaciteit ect.) in totaal de onderhandelingsmacht erg hoog is naar oa. Weco toe. Bovendien neemt zowel de aldi en litle genoeg met een winstmarge van 20% wat in ons land ondenkbaar is met onze voorzorgsmaatregelen.

conclusie:
Hoop niet op wonderprijzen van de producten van weco;) uiteraard zullen ze er rekening mee houden maar kijk dan naar de 500 gram producten ter vergelijk.

Waarom zou hij Termanitor heten?
is het om copyright claims te vermijden van de welbekende film Terminator?

Zo te zien hetzelfde als de duitse versie,vindt zelf via deze film niet goed overkomen zoals blauwe effecten live is het zeker mooier.

Op het filmpje klinken de knallen als een vacuum gezogen ploep.
Terwijl toen ik er een paar jaar geleden een Terminator had die veel harder knalde.
Kwam wel bij Harry Loots vandaan, maar toch de knal klinkt op het filmpje van Fred niet echt....

klopt ook, want ik heb vernomen dat de burst en het aantal gram PTS is aangepast voor de nederlandse wet. Daarin tegen zijn de effect hetzelfde gebleven maar een klein beetje minder groot en minder harde knallen. En de prijs zou rond de 20/23 euro komen te liggen.

Dan is hij goedkoper dan is belgië hoor ik sommige al denken, nee want daar heb je een groter effect en hardere knallen. Dus zit er meer kruit in.

Heb ik gehoord van iemand die een kennis heeft in een fabriek van weco. Dus ik geloof het opzich wel maar kan het dus ook niet garanderen.

Dat is niet bepaald een prijs die overeenkomt met die van Duitsland. Nu had ik dat toch niet gedacht, maar een iets zachter prijsje had wel op zijn plaats geweest. Aangezien de boeketten niet al te groot zijn. De kleuren zijn wel mooi helder. Maar misschien is hij nog niet eens zo duur tegenover een andere cake.

Back
Bovenaan