Tegenstanders azc bestormen raadhuis [vuurwerk in artikel]

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat klopt, en daar kun je ze bij de volgende verkiezingen op afrekenen

Het vuurwerk boeit me niks, die 'landgenoten', daar schaam ik me diep voor. Ik wou dat we die naar Syrië konden sturen en die vluchtelingen konden ruilen voor hen. Man man man wanneer realiseert men zich dat Nederland niet van hen is, maar dat je het geluk hebt gehad om hier geboren te worden en te kunnen leven.

Ben het niet met je eens.

Het is geen ''toeval'' of ''geluk'' dat het in Nederland allemaal zo goed is geregeld. Daar is keihard voor gewerkt, en dat zie je terug in alle andere Westerse landen.

Het complete Midden-Oosten daarintegen - en eigenlijk alle Islamitische landen (uitzonderingen daargelaten) zijn ene grote puinzooi.

Het zal wel weer toeval zijn..

Ik keur het gedrag van het artikel hierboven trouwens keihard af. Dat zijn dezelfde tokkies die met Oud en Nieuw de boel staan te slopen.

maarja het is ook beter om je niet druk te maken.
Aangezien alles een vooropgezet plan van de vs is.

Ook als je nu kijkt naar rusland tegenover de navo.
Kernakkoord iran.
dan is syrie een druppel op de gloeiende plaat en is de ontwikkeling tussen de grootmachten en de holbewoners van brussel een grotere zorg.
en tegen mensen die echt in noodzijn en de kop er van af gaat heb ik geen enkel probleem.
wel tegen de mensen die hier een tijdje zijn en de wet naar hun hand zetten.
Ons geld beroven en onze vrouwen voor hoer uitschelden.
Gelukkig zijn er ook zat die er zo over denken die buitenlands zijn en wel mee doen met onze normen en waarden en genieten van onze vrijgevochten vrijheden

maarja het is ook beter om je niet druk te maken.
Aangezien alles een vooropgezet plan van de vs is.

Ook als je nu kijkt naar rusland tegenover de navo.
Kernakkoord iran.
dan is syrie een druppel op de gloeiende plaat en is de ontwikkeling tussen de grootmachten en de holbewoners van brussel een grotere zorg.
en tegen mensen die echt in noodzijn en de kop er van af gaat heb ik geen enkel probleem.
wel tegen de mensen die hier een tijdje zijn en de wet naar hun hand zetten.
Ons geld beroven en onze vrouwen voor hoer uitschelden.
Gelukkig zijn er ook zat die er zo over denken die buitenlands zijn en wel mee doen met onze normen en waarden en genieten van onze vrijgevochten vrijheden

Een vooropgezet plan van de VS. Juist. Jij gelooft zeker ook in illuminatie verhalen...

Ben het niet met je eens.

Het is geen ''toeval'' of ''geluk'' dat het in Nederland allemaal zo goed is geregeld. Daar is keihard voor gewerkt, en dat zie je terug in alle andere Westerse landen.

Het complete Midden-Oosten daarintegen - en eigenlijk alle Islamitische landen (uitzonderingen daargelaten) zijn ene grote puinzooi.

Het zal wel weer toeval zijn..

Ik keur het gedrag van het artikel hierboven trouwens keihard af. Dat zijn dezelfde tokkies die met Oud en Nieuw de boel staan te slopen.

Dus daar wordt niet keihard gewerkt? Wat een raar antwoord. Is ook wel moeilijk om hard te werken als er constant onderdrukking plaats vind. En daar hebben wij ook schuld aan(denk even aan de gouden eeuw, Nederland was het neusje van de zalm maar ten koste van anderen)

Een vooropgezet plan van de VS. Juist. Jij gelooft zeker ook in illuminatie verhalen...

nee daar geloof ik absoluut niet in.
Maar als je wel goed het nieuws volgt zie je toch dat alles wat er gebeurt vs een vinger in de pap heb ofniet?
Neem bijv syrie er was een hele grote vooraad grondstoffen gevonden.
Assad bondgenoot van rusland.
neem de navo en de sovjet zoek dat is uit.
Sovjet liet de landen gaan onder 1 voorwaarde het bleef hoe het was vs zei tuurlijk.
Kijk nu alles wat bijna sovjet is is navo.
Kijk oekraine hoe die oorlog is begonnen.
Navo en europa lonkte kom erbij is logish toch dat poeting zeg tot hier niet verder.
Elke oorlog in midden oosten heeft de vs vinger in de pap gehad.
Olie is meegenomen de rest voor dood en verderf achtergelaten.
Kijk isis somns valt er een bom geef toe isis kan je met de high tec wapens binnen een week verslaan.
Maar die jongens die denken te strijden voor een sharia strijden alleen voor het veiligstellen van de olie ;)
Rusland is ook een grootmacht turkije schiet ineens een toestel neer wist je dat er een miljaarden deal zal plaatsvinden tussen rusland en turkije.
Zo zijn er mee dingen.
Kunnen uren verder praten maar alles wat er gebeurt heb vs een vinger in de pap.
En de eu word min of meer gedwongen mee te doen

De eerste waarschuwing in dit topic is helaas gevallen en verschillende berichten zijn verwijderd.

Ik wil jullie dan ook vragen deze discussie voort te zetten op het gebied van vuurwerk. Discussie over het vluchtelingenbeleid in Nederland passen niet op dit forum!

Bedankt!

Je bent natuurlijk van de zotte als je met dit soort spul gaat lopen smijten naar je medemens die ook gewoon zijn werk doet.

De helft van alle asielzoekers zijn gelukszoekers
Tuurlijk is daar oorlog maar de meeste profiteren ervan
Er gaan gvd foto rond dat die vluchtelingen iphone vast hebben! Ben je in mijn ogen geen vluchteling maar een gelukszoeker
Ik keur wat daar gebeurd kwa rellen niet goed uiteraard!!
Maar ik krijg er wel
De schijt van al dat ***volk hier criminaliteit gaat omhoog
Er zijn mensen in nederlands die moeten met 5 euro per dag rondkomen
En hun houden handje op krijgen alles donder op!!

Zo das eruit

Er gaan gvd foto rond dat die vluchtelingen iphone vast hebben! Ben je in mijn ogen geen vluchteling maar een gelukszoeker
Maar ik krijg er wel

Zo das eruit

Want mensen die vluchten voor oorlog hebben geen iphones?

Als je vlucht voor oorlog kun je daarvoor een goedbetaalde baan hebben gehad, en inderdaad een iphone, misschien wel 2 bmws. Maar er breekt oorlog uit waarvoor je vlucht.

Als ik snel zou moeten vluchten zou ik ook als eerste mijn paspoort en telefoon pakken.

Schandalig hoe er wordt omgegaan met vluchtelingen, ik schaam me diep voor dit soort gedrag.

Maargoed dit is een vuurwerkforum en dit is dus ook gelijk mijn laatste bericht over dit onderwerp.

Maar ik krijg er wel

Zo das eruit

Ik vind die smartphone maar een non-argument.

Als ik halsoverkop moest vertrekken zou ik ook o.a. mijn smartphone als belangrijkste persoonlijke item zien en zorgen dat die dus absoluut mee gaat. Alles gebeurt tegenwoordig met dat kleine dingetje, je hele leven staat er op.

Erger vind ik het dat migranten op doorreis door Oostbloklanden de daar aangeboden hulp weigeren en voedsel en water vernietigen, zoals o.a. in dit filmpje te zien is.

Of wat te denken van de protesterende migranten in Den Haag die dreigden terug te gaan naar waar zij vandaan kwamen omdat zij geen eigen televisies op hun kamers hadden en dat "geen leven" vonden.

Ze zijn nog niet tevreden hiero
Ik kan niet snappen dat jullie die mensen zon hart onder de riem steken
Ik heb het dan over die gene die gewoon centen hebben die kunnen dus gewoon hier hun geld uitgeven en een onderkomen regelen

Voor de echte vluchtelingen vind niet verkeerd onderdak maar de helft misdraagd Zich
Er worden mensen aangerand,lastig gevallen, ze stellen eisen dat ze een tv willen eigen kamer blabla

Ze moeten blij zijn dat ze wat krijgen anders ga je lekker terug;)

tja wat recht is recht en wat krom is , is krom.

Maar ik heb inderdaad ook rare dingen gezien, men wil geld ipv andere zaken.
Tv op de kamer is geen 1e vereiste.
Water dat in Italie werd rond gebracht op het station werd zo de rails opgeflikkerd.
Een vluchteling die het land ontvlucht neemt zijn kinderen en vrouw mee, die zou ik niet daar achterlaten in een gevaarlijke situatie. Zelfde als vuurwerk principe de goede moeten onder de kwade lijden.

We gaan dit topic helaas sluiten. Eerder is gevraagd te reageren over het stuk m.b.t. vuurwerk.
De discussie blijft gaan over het vluchtelingenbeleid in Nederland.. iets dat niet past op dit forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan