Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het vuurwerk boeit me niks, die 'landgenoten', daar schaam ik me diep voor. Ik wou dat we die naar Syrië konden sturen en die vluchtelingen konden ruilen voor hen. Man man man wanneer realiseert men zich dat Nederland niet van hen is, maar dat je het geluk hebt gehad om hier geboren te worden en te kunnen leven.
maarja het is ook beter om je niet druk te maken.
Aangezien alles een vooropgezet plan van de vs is.
Ook als je nu kijkt naar rusland tegenover de navo.
Kernakkoord iran.
dan is syrie een druppel op de gloeiende plaat en is de ontwikkeling tussen de grootmachten en de holbewoners van brussel een grotere zorg.
en tegen mensen die echt in noodzijn en de kop er van af gaat heb ik geen enkel probleem.
wel tegen de mensen die hier een tijdje zijn en de wet naar hun hand zetten.
Ons geld beroven en onze vrouwen voor hoer uitschelden.
Gelukkig zijn er ook zat die er zo over denken die buitenlands zijn en wel mee doen met onze normen en waarden en genieten van onze vrijgevochten vrijheden
dat klopt, en daar kun je ze bij de volgende verkiezingen op afrekenen
Ben het niet met je eens.
Het is geen ''toeval'' of ''geluk'' dat het in Nederland allemaal zo goed is geregeld. Daar is keihard voor gewerkt, en dat zie je terug in alle andere Westerse landen.
Het complete Midden-Oosten daarintegen - en eigenlijk alle Islamitische landen (uitzonderingen daargelaten) zijn ene grote puinzooi.
Het zal wel weer toeval zijn..
Ik keur het gedrag van het artikel hierboven trouwens keihard af. Dat zijn dezelfde tokkies die met Oud en Nieuw de boel staan te slopen.
Een vooropgezet plan van de VS. Juist. Jij gelooft zeker ook in illuminatie verhalen...
haal maar wegMisschien moet iemand die relschoppers even uitleggen dat er een gruwelijke burgeroorlog woedt in Syrië; al vanaf 2011.
De helft van alle asielzoekers zijn gelukszoekers
Tuurlijk is daar oorlog maar de meeste profiteren ervan
Er gaan gvd foto rond dat die vluchtelingen iphone vast hebben! Ben je in mijn ogen geen vluchteling maar een gelukszoeker
Ik keur wat daar gebeurd kwa rellen niet goed uiteraard!!
Maar ik krijg er wel
De schijt van al dat ***volk hier criminaliteit gaat omhoog
Er zijn mensen in nederlands die moeten met 5 euro per dag rondkomen
En hun houden handje op krijgen alles donder op!!
Zo das eruit
De helft van alle asielzoekers zijn gelukszoekers
Tuurlijk is daar oorlog maar de meeste profiteren ervan
Er gaan gvd foto rond dat die vluchtelingen iphone vast hebben! Ben je in mijn ogen geen vluchteling maar een gelukszoeker
Ik keur wat daar gebeurd kwa rellen niet goed uiteraard!!
Maar ik krijg er wel
De schijt van al dat ***volk hier criminaliteit gaat omhoog
Er zijn mensen in nederlands die moeten met 5 euro per dag rondkomen
En hun houden handje op krijgen alles donder op!!
Zo das eruit