Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat is?Misschien het kleinere broertje nog meepakken..
Je kan hem ook in 3 delen afsteken heb je 3 cakesHeel gaaf effect! Jammer dat er niet ook gewoon een losse cake mee gevuld is. Dan was het toegankelijker geweest om ook aan de collectie toe te voegen.
Misschien het kleinere broertje nog meepakken..
Je kan ook een pakje koopmans kopen en een cake bakken en dan de hele cake in een keer opeten in de duur van de compound. Het slaat nergens op, maar wel lekker.Je kan hem ook in 3 delen afsteken heb je 3 cakes![]()
Je kan ook een pakje koopmans kopen en een cake bakken en dan de hele cake in een keer opeten in de duur van de compound. Het slaat nergens op, maar wel lekker.
groen plantje verwerkt in je koopmans?Prachtige popping hoor, zat al wel vaker in fonteinrn zoals van Bonfireworks.
Ik vind het verschil tussen 20&25mm niet groot genoeg om er een halve box aan te besteden. Dan zou ik eerder voor de Revo 2.0 gaan maar is nou al duidelijk of die komt? En waarom niet als deze wel komt?
Neejoh, gaan geen planten in cake, alleen poeder.groen plantje verwerkt in je koopmans?
Nee, poeder moet ergens anders in. Maar goed we dwalen afNeejoh, gaan geen planten in cake, alleen poeder.
Je kan hem ook in 3 delen afsteken heb je 3 cakes![]()
wordt die wel lekkerder van trouwens ,zou hem dan alleen niet helemaal ineens op etengroen plantje verwerkt in je koopmans?

Alles is mogelijk toetje. Ik ga hem waarschijnlijk toch niet kunnen weerstaan en in mijn mandje gooien de komende weken....Je kunt hem ook per 2, 3 of meer tegelijk schieten
14 is misschien nog een ideeJe kunt hem ook per 2, 3 of meer tegelijk schieten

Vuurwerkcrew kom er maar in!14 is misschien nog een idee![]()

wordt die wel lekkerder van trouwens ,zou hem dan alleen niet helemaal ineens op eten![]()