Tanz der Vampire

Artikelnummer: 120004
Artikelnaam: Tanz der Vampire
Aantal Schoten: 12
Effectomschrijving: Eine der besten Batterien mit einem sortenreinen, roten Effekt und sehr lautem Knall, sie wird mittlerweile vielfach umgeklebt und heißt desshalb oft unterschiedlich aber es ist immer die gleiche Batterie. Aus diesem Grund kann die Tanz der Vampire namentlich auch als Tyr geliefert werden.
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: 45 m
Richtprijs: 6,99

film
http://www.feuerwerksvitrine.de/video/120004.mov

Laatst bewerkt:
Deze zag ik net ook weer op het filmpje van silvesterhits de lucht ingaan en daar viel ie me echt op!
Wat een geweldig mooi effect!
Geweldige goeie heldere blinkers die opeens uit het donker schieten echt geweldig!!!
Zeker een aanrader en per meer te schieten!!
En wat een prijs he :D
:bye:

Zijn deze potten behalve in Duitsland nog ergens anders te koop?

Voor zover ik weet niet Danny.
Jammer dat hij niet in Nederland te krijgen is. Ik vind het namelijk een van de beste Duitse potten die er verkrijgbaar is en niet duur.
In Duitsland is de Tanz der Vampire razend populair.

:bye:

Ja, je ziet in België wel andere potten verkocht worden zoals de Flashing Flowers en Aquila, Big Bumbles, Thunderstar kaarsen, Medusa etc.
Misschien een leuk product voor een toko als Ertbrand om te gaan verkopen. Ik zou denken dat hier wel vraag naar zou zijn.

Vergis je niet in het feit dat het niet dezelfde is als de gladiator. Deze fout wordt volgens mij nog weleens gemaakt.

Correct me if i'm wrong..

Laatst bewerkt:
Gisterenavond de verjaardag van mijn schoonzoon gevierd.
Feestelijk bijgestaan met wat vuurwerk,een aantal cake,s
Waaronder deze Dans door de Vampieren.
Jongens jongens wat een goede cake is dit zeg.
Voor Duitse begrippen ongekend harde burst.
De boeketten zijn enorm breed, de lucht geheel gevuld.
En de effecten zijn bijzonder mooi, rode blinkers/strobe die lang blijven hangen.
In werkelijkheid nog veel mooier dan op film.
Absolute aanrader.

Ik weet het zo 1,2 3 niet meer maar waar was deze pot( of eventuele omlabeling) verkrijgbaar bij de lidl, aldi of kaufland? en wat kostte hij daar?

gr

Bij Toschpyro hebben ze deze pot dan weer wel (6 November demo in Osnabruck)
8,49 euro en 88,88 euro voor een hele omdoos (12x)

Hier is mijn film van deze cake, geschoten op 6 november in Osnabruck:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond de boeketgrootte een tikkeltje tegenvallen. Nog altijd een super gaaf blinker effect waar ik helemaal weg van ben. Maar ik had deze avond grotere boeketten gezien.

Hij blijft gaaf, ook de nieuwe versie, maar de oude was toch beter: die blinkers bleven veel langer hangen en brandden tot vlak boven de grond!!

Had em dit keer ook voor het eerst.
Een erg mooie cake, maar ik had de blinkers ook 'langer' verwacht.
Neemt niet weg dat het per 3 tegelijk een erg vet effect gaf!
Volgend jaar zeker weer :)

Hier mijn filmpie:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Had em dit keer ook voor het eerst.
Een erg mooie cake, maar ik had de blinkers ook 'langer' verwacht.
Neemt niet weg dat het per 3 tegelijk een erg vet effect gaf!
Volgend jaar zeker weer :)

Hier mijn filmpie:
movie

Wat is die fishmine ervoor? :D

Back
Bovenaan