Tang ren jie *NIEUW 2025*

Ja na het zien van dit filmpje op het YouTube kanaal van Riakeo kan ik eigenlijk niet anders dan enthousiast zijn. Budget is inmiddels wel een dingetje.. 😅

Laatst bewerkt:
Deze gisteren ook maar aangeschaft! Het is weer eens iets anders en komt op de productie test erg goed over. En ik durf hem met een beetje wind ook wel de lucht in te jagen.

Op 05:35

Bijna €200 is waayyy overpriced hiervoor, maar zoals met alles van Riakeo denk ik dat je met €2 per schot in de goede richting zit. Als je 'm daarvoor kunt vinden/krijgen. Daarmee heb je gegarandeerd kwaliteit in handen in tegenstelling tot gokken met samples van Rubro bijvoorbeeld.

Gewoon voor 129,- te koop nu zag ik. Beetje zoeken en je hoeft die adviesprijzen niet te betalen 😉

Jammer dat ik deze te laat heb ontdekt. Had hem er graag nog bij gehad, maar voor de standaard prijs is dat geen optie meer.

Sinds een paar dagen goed voor gezeten gezien de great wall het helaas niet is geworden, en deze zojuist nog besteld voor 140€. Die crackling staarten vind ik zeer mooi overkomen.

Was een mooi blok! Blij dat ik die op Kerstavond nog mee heb kunnen pakken voor een scherpe prijs. En de schitterende omdoos houden we als aandenken. 😉

Deze van dicht bij (letterlijk) meegemaakt. Prachtige sierlijke bak. Alleen wel zo handig als deze niet onder een boom wordt aangestoken door de buurman. Dit was sterren koppen. Desondanks goed gegaan en van genotne

Back
Bovenaan