Sylvester Mainframe

Op deze film issie bizar goed! Twijfel nu om deze te bestellen in de actie en wat ik voor de China red actie had maar te laten schieten..

Magnum had vorig jaar wat later in het jaar nog een actie toch? Iemand die dat nog weet?

Dat is allemaal op dezelfde testavond gefilmd als de video's op de vorige pagina (waaronder die van mij) alleen dan door verschillende personen, met verschillende camera's en op verschillende afstanden.

En Magnum heeft letterlijk NU een actie: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...eld-actie-2021-Magnum-WCKD-Holiday-25-korting!

Video van Pyro Heinsberg, vanaf 10:37

Net als in de reeds bestaande videos een heerlijke rammer. Meer kan ik er niet over zeggen, je haalt hiermee een geweldige show in huis!

Productie versie geschoten

Wat een geweldige beelden zeg, bedankt voor het delen. Heel erg fijn dat Pyro-Kreis Heinsberg ons blijft verwennen met erg mooie productfilms. Deze topper heeft vanaf het begin al mijn aandacht gegrepen, al ben ik niet meteen overstag gegaan en wou ik deze eerst live ervaren tijdens een demo. De beelden van Gizmo75 lieten eigenlijk al zien dat dit een schitterende compound is en ook bovenstaande beelden van Heinsberg geven dit nogmaals weer. Alleen de effectencombinatie van de eerste rij in v-shape is al geniaal om nog maar niet te spreken over de schitterende silver blinking willows op 0:57 min, waarbij eerst een koper gouden willow tevoorschijn komt en met enige vertraging pas de stroboscoop sterren ontbranden. Kan mij dit soort type glitter/blinking willows nog goed herinneren uit mijn jeugd en dat zien we tegenwoordig niet vaak meer, schitterend!

Dat dit een topper van formaat is kunnen we op basis van de getoonde productfilms inmiddels wel stellen en ik voorspel dan ook dat we hier in januari best wat mooie straatfilms van gaan zien. Lekker bezig Magnum!

op basis van de productie video,s vind ik dit toch wel een van de beste nieuwkomers van 2020 .
als deze zo in straat staat heeft magnum er weer een pareltje bij .
heerlijke variatie in shapes en lekker tempo , en de prijs is aan de hoge kant voor wat we gewend zijn , maar ik denk dat we daar aan moeten gaan wennen alles word duurder heden daags .
maar los daar van dan heb je wel een klasbak

Prachtig. Precies zoals Pyrofan#1 al zegt, die willows met blink erna. Deze gaat er zeker komen, nu helemaal overtuigd!

Klein puntje, had die laatste row 2 keer gedaan. :D

Tempo is helemaal prima zo en ook in productie lijkt het echt een dikke rammer te zijn. Deze blijft onder de aandacht

Ontzettend gave bak op bovenstaande video zeg. Heel groots uitgevoerd. Zeer benieuwd of we deze nog live kunnen meepakken, maar anders zéker kanshebber voor de collectie!

Gave box met een lekker tempo, waardoor 'ie wel snel klaar is maar ook veel spektakel geeft. Gezien de prijs zeker geen zekerheidje, maar wel een om serieus te overwegen.

Deze viel gisteren positief op! Ontzettend dikke rammer met grote effecten. Aan de prijs, maar gaaf!

Back
Bovenaan