Swimming Stars

In mijn ogen véél te duur, maar kan het effect wel waarderen. Zou hem zeker mee willen maken, hoor het gelach, super toch, gewoon een leuk en onverwachts effect.

Hopen dat de buurman het geld er voor over heeft dan maar hahaha. :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Persoonlijk vond ik hem echt heel leuk, af en toe ook echt ver ´zwemmende´ stars, tot wel een meter of 15 misschien zelfs 20!We hebben hem in en smalle straat geschoten maar de huizen hier hebben platte daken (dus begane grond + 1 verdieping erop) en dat is maar goed ook want zou er nog een verdieping op hebben gestaan dan zouden er zeker wat sterren tegen de gevels hebben gezwommen! Ik betwijfel ofdat er ook daadwerkelijk schade door zou ontstaan want daar missen ze de kracht voor (denk ik?) maargoed voorkomen is beter dan genezen dus mensen hou hier rekening mee aub, dit blokje heeft ruimte nodig!
Ik wil ook nog even kwijt dat ik zeer onder de indruk was van de zeer heldere kleuren, al met al een topper waar wel een prijskaartje aan hangt!
ps. We hebben ook het straatfeest pakket van marijn gehad waar 2 vergelijkbare potten in zaten die kwalitatief ook zeer goed waren maar ik had toch het idee dat de uitwerking van de swimming stars groter was dus grotere, verder zwemmende sterren.
Gegroet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap het niet. Ongeveer de helft van de sterren zwemmen niet of nauwelijks. Als dat de bedoeling is, is het aardig 'oplichterig', als het de bedoeling is dat ze allemaal een aardig eindje zwemmen is het gewoon matige kwaliteit.

Voor zo'n prijs mag je kwalitatief consistent ver zwemmende sterren verwachten, vind ik.

niet live meegemaakt maar aan de hand van dat filmpje moet ik zeggen dat ik er nog steeds niet warm van word.

Zelfs met lachende mensen op een filmpje vind ik deze cake niets aan. Dan zou ik liever een Monster King nemen, heb je nog een leuk geluid bij de wegzwemmende staarten. Heb hem nu dus in het echt gezien en op diverse filmpjes en dit is voor mij een dikke not.

eerlijk gezegt vind ik dit best een leuk bakje .
alleen de prijs nekt hem . mocht hij nou een eurotje of 15 wezen
dan waren er een stuk of 4 wel een mooi schouwspel .
of hij zou de show ook heel mooi aan vullen

Hij ziet er best grappig uit maar ze gaan lang en naar niet allemaal weg zwemmen en de prijs is gewoon veelste duur 45 euro komt eerder.

Bij frits pen in Enschede is deze een aanbieding. Van 55,00 naar 39,50!
Trek dus niet te snel conclusies. Misschien is dit wel als Aanbiedingsproduct gemaakt.

waar kan je die site vinden van frits pen? kan hem nergens vinden op google waar die ook echt online staat.

Mvg michel

Hier word deze voor 29,95 verkocht de moeite waard?

want op de filmpjes is het wel erg magertjes

29,95 vind ik zelf een hele mooie prijs, ik had hem daarvoor wel in mijn show genomen. Maar of dit ook echt een product is om los af te steken weet ik niet, het komt dan wat magertjes over al zijn de kleuren erg goed vind ik.

Samen met de Rip Rap vond ik hem zeker de moeite waard, alleen duurt hij wel wat langer dus eigenlijk zou je twee Rip Raps moeten nemen en de tweede wat later laten starten zodat ze samen tot een goed einde komen.

hier het filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan