Swimming Stars

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: S300
Artikelnaam: Swimming Stars
Aantal Schoten: 66 Schots
Kruitinhoud: 500 gram
Effectomschrijving: Opstijgende gekleurde kometen welke in de lucht een eigen weg kiezen. (Go Getters)
Richtprijs: €55,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Opstijgende gekleurde kometen welke in de lucht een eigen weg kiezen.
klinkt als fish effecten met tail , iemand die dit zeker weet ????? .

Laatst bewerkt:
Er staat in het topic over BEKO een filmpje van deze cake, volgens mij hebben ze de primeur in Nederland met dit effect wat ook in shells is te vinden.

hier een shell met het betreffende effect

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In een shell is het wel een geinig effect maar in een cake waar de sterren 1 voor 1 worden geschoten vind ik het te saai.

wordt ook wel go getters genoemd als ik me niet vergis.

De kleuren zijn geweldig moet ik zeggen en met 8 stuks tegelijk vind ik het ook erg mooi. Maar alleen 1 cake lijkt mij helemaal niks, ik hou meer van geweld in een cake dan rustige effecten. Maar we hebben de nederlandse versie nog niet gezien dus we kunnen eigenlijk er nog niks over zeggen. :wink::)

erg rustgevend effect! kleuren zijn mooi uitgevoerd wat me zowiso al opvalt bij beko, denk dat dit ook leuk is om te schieten samen met een crosette effect en laat dat nou net mijn favoriet zijn:wink: als dat filmpje klopt is er een hele grote kans dat deze ook in mijn collectie zal zitten.

Erg gaaf ding als we het filmpje mogen geloven, in het filmpje komt deze cake langs op 5.09min:

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid271548345?bctid=1200170829

Echt een toppertje als je het mij vraagt om te verwerken in een showtje, erg leuk ding.

:bye:

Hele gave cake dit, dit heb ik volgens mij nog nooit eerder gezien dat effect.
Ook leuk dat die kleuren zo verranderen bij elke salvo.
Mooie felle kleuren dat is toch ieets wat je graag bij tails ziet!

Jij ga toch een showtje maken Erik dan is dit een hele leuke cake om 3 keer tegelijk te doen bij het begin :rolleyes:
Net een HEELLEEE kleine Nuits de Feu sfeertje haha.

Erg mooie cake als ik zo het filmpje bekijk .Maar voor die prijs zal ik hem niet kopen het is een mooi en appart effect maar vind de prijs wel te hoog voor een rustig effect ik heb voor die prijs liever wat geweld .Maar dat is mijn mening als je een hoog budget hebt of een show geeft is het zeker een aanrader !

:D

Erg mooie cake als ik zo het filmpje bekijk .Maar voor die prijs zal ik hem niet kopen het is een mooi en appart effect maar vind de prijs wel te hoog voor een rustig effect ik heb voor die prijs liever wat geweld .Maar dat is mijn mening als je een hoog budget hebt of een show geeft is het zeker een aanrader !

:D

Hahahaha ik zie jou altijd over prijs praten, maar kijk jij wil in de beginpost? :bonk:

Er is namelijk nog geen prijs bekend! :frusty:

Nee ,oke maar als je naar de anderen nieuwe producten kijkt ,en het is een 500 grammer ,speciaal effect dus dan zal de prijs ook wel niet laag zijn.

Heb deze zojuist in actie gezien en vond er niet veel aan. Op zich een leuk effect en heel heldere kleuren, maar voor de rest te stil, te tam. Ook niet geschikt voor de gemiddelde straat aangezien de sterren behoorlijk ver naar de zijkant wegschieten.

3 of meer tegelijk schieten is een must.. anders komt het effect niet tot zijn recht. alleen leuk voor in een show te verwerken en niet los in de straat. ik koop hem zelf ook niet omdat ik op het oude filmpje er 7 zag afgaan, tja en dan wordt alles leuk maar niet voor dat geld hahaha.

Back
Bovenaan