Supremo

Heey hij is iets anders dan het China filmpje.
Uitgerekend wat ik gaaf vond is dat oranje met paarse stuk.
Maar dat is nu weer het standaard groen rood verhaal.
Zo jammer dit!
Ik laat deze daarom staan!

Dus je hebt em wel, maar steekt hem uit protest niet af.

Na het zien van de video hierboven, wat is er zo top aan? Vind het een erg rommelig geheel tegen een stevige (advies) prijs met veel basis/goedkope effecten...
Het fijne goud in cake 1, helder oranje in cake 3 (zie je niet vaak), de gouden mines eronder en heftige crackling met rode sterren. Is maar een mening he :D

Proef op de som genomen om mijn reactie met een straatfilm beter te kunnen beoordelen.
Ik was er eerlijk gezegd niet ondersteboven van, de eerste cake waren de boeketten beduidend kleiner dan die van bijv. de 300sh Sledgehammer.
Cake 2 was beter kwa grootte, maar die palm met rood groene sterren is zo'n goedkoop effect...

Helder oranje heb ik nergens gezien en de heftige crackling was ook niet heftig. Ook kwa crackling was de Sledgehammer 300 stukken beter.

Helaas wel wat anders dan hij op de film was zoals meerdere zeggen. De volgende keer zou ik hem persoonlijk laten staan gezien ook de grote van de effecten wat tegenviel

Dus je hebt em wel, maar steekt hem uit protest niet af.
Nee nee met laten staan bedoel ik meer dat ik deze niet opnieuw zou aanschaffen,
Gezien het effect wat totaal anders is dan op het filmpje.
Ik vind deze box juist zo gaaf door het oranje met paars, maar dat zit er gewoon weg niet in.

Back
Bovenaan