Supremo

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 7144
Artikelnaam: Supremo
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 119,95

7144a.jpg

Laatst bewerkt:
Wolff is goed bezig zeg! Ben benieuwd hoe de freak prijs zal zijn.
Heb wel bij dat oranje zo van dat lijkt wel enhanced maar goed eerste indruk is wel grappig.
Prijs zal beslissend zijn...

Na het zien van de video hierboven, wat is er zo top aan? Vind het een erg rommelig geheel tegen een stevige (advies) prijs met veel basis/goedkope effecten...

Het fijne goud in cake 1, helder oranje in cake 3 (zie je niet vaak), de gouden mines eronder en heftige crackling met rode sterren. Is maar een mening he :D

leuk boxje, maar een prijs van 120 vind ik wat slordig voor een 100 shots 25mm doos. Mocht deze redelijk geprijsd komen komt hij er zeker wel.

Ja ik heb deze box net besteld. Vind het een top box zo op film. Mooie kleuren, goed tempo en ik hou van crackling :)

Ik ga er vanuit dat deze ook met gaas is? Ik denk dat ik deze er wel nog bij wil.
Twijfel nog.

Ik ga er vanuit dat deze ook met gaas is? Ik denk dat ik deze er wel nog bij wil.
Twijfel nog.

Is inderdaad met gaas.
Off-topic maar bijzonder dat de enige uit deze lijn zonder kooi is de Screaming Vulture. Ook de Screaming Elevator is zonder kooi. Hoeft dus blijkbaar niet altijd met fluitbakken.

Deze was me nog niet opgevallen, ziet er goed uit op het filmpje !

Net voor 107 euro nog kunnen bestellen, prima bedrag lijkt me

Hmm ik denk dat dit een van de producten is die ik ga bewaren!
Gezien de verwachting van regen en wind.. kan ik deze beter op 1 januari afsteken.
Het mag niet.. maar wat moet je anders.
Het is toch 100 euro wat ik anders zou laten verwaaien.

Heey hij is iets anders dan het China filmpje.
Uitgerekend wat ik gaaf vond is dat oranje met paarse stuk.
Maar dat is nu weer het standaard groen rood verhaal.
Zo jammer dit!
Ik laat deze daarom staan!

Back
Bovenaan