Supreme

Op het filmpje van Pigi ( http://www.youtube.com/watch?v=QDiAQnlJj6A ) is te zien dat de linker Supreme veel sneller vuurt dan de rechter.
Dit probleem had ik afgelopen jaar dus ook, die van mij vuurde precies zo en daar was ik niet blij mee...:sad:
I.p.v. een rustige cake met een 6 schots finale was het één grote finale en was de pret binnen 15 seconden voorbij.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad afgelopen jaar?

.

.

'k vond deze cake in Rijswijk tegenvallen.
't goud is nog steeds mooi, maar het lijkt alsof er een deel van de burstlading mist. Daardoor heb je dus geen brede willows, maar een erg compact (rommelig) boeket.

'k ga dit jaar dus voor de Spider en de Goud.

Ik vond deze ook niet echt geweldig jammer genoeg...

Kleine boeketten, zachte burstknal, nee er is dan beter te krijgen :)!

Ik vind het een prachtcake, met mooie gouden willows die lang blijven hangen en ik zit er aan te denken om deze op mijn lijstje te zetten.

7 euro duurder dan bij de entree. Zeer forse prijsstijging in mijn ogen.

Even streven naar optimale winstmaximalisatie per product en als de dalende lijn ingezet gaat worden uit het assortiment gooien. Niet bepaald liefhebber-gericht, maar wel een sterk staaltje marktgericht denken van Beko.

Wat een schitterende cake is dit toch, geen harde knallen maar het goud blijft mooi lang hangen. Een prima brand tijd en dat vind ik bij deze wel positief! Hij kost dit jaar bij mij dealer € 39,50 en dat is voor mij nog een acceptabele prijs! Aanrader deze...

Vorig jaar ook gehad en dit jaar zal hij er zeker weer bij zitten misschien wel twee/drie tegelijk zal een mooi effect geven! :D

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: S402
Artikelnaam: Supreme
Afmeting: 180x180x150 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 498 Gram
Aantal Schoten: 36 Schoten
Effectomschrijving: Maar liefst 36 goudglitter staarten knallen open in goud- en zilverkleurige glittereffecten. Sommige met meeslepende knetter regen.
Effecthoogte: 35 Meter
Tijdsduur: 45 Seconden
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €39,95

Back
Bovenaan