Supreme [ pijlen ass.]

Torrr

VWC lid

Supreme ( pijlen ass.)*nieuw 2011*
Artikelnummer: 8714
Artikelnaam: Supreme
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 5 pijlen
Effectomschrijving: Deze zware pijlen zullen mooie effecten en harde knallen combineren tot een spektakel.Absolute toppijlen
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 35,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Onze dank gaat uit naar Breeschoten '' de kruiterij ''

Laatst bewerkt:
hier ben ik wel eens benieuwd naar eerlijk gezegd...als het goede dragonline kwaliteit is met een mooie prijs: dan is dit zeker een must have voor mij dit jaar!

dragon line pijlen klinkt mij erg goed ,
kwaliteit van de dragon line is echt goed,
dus ik heb alle vertouwen
en kwa prijs ja pijlen zijn nou eenmaal duur

Wat is duur? ik haal 5xpijlen op in belgie en die ruim 38euro dus ik vind het niet duur voor die pijlen wacht maar op de film en dan kan je over oordelen. Dragonline is een goed merk.

:bonk:
Wat is duur? ik haal 5xpijlen op in belgie en die ruim 38euro dus ik vind het niet duur voor die pijlen wacht maar op de film en dan kan je over oordelen. Dragonline is een goed merk.

Dat zıjn meestal 75 grams pıjlen. heb nog geen 1x pıjlen gezıen ın bels van 40 gram dıe zo duur zıjn. Beetje logısh nadenken magwel

nou die zijn er wel maar ik weet niet hoe ze heten(en natuurlijk zijn dat 75grams pijlen) maar ik had de over nlpijlen dat (knaller) 7,50 per pijl duur vond er zijn nlpijlen die nog duurder zijn per stuk.

ze zijn duur, maar ik denk als je na de kwaliteit van alle BKV producten kijkt. dat we volgens mij een hoop mogen verwachten van deze 5 pijlen! :)

kijk nou eens naar dreampijl die is los verkoop en die kost 8,95 ipv 7,50 en kijk eens verder in de forums is deze pijlen 40grams niet duur!

ik ben erg tevreden over dragonline en rocking rodeo goed en goedkoop merk.

Pijlenpakket met 5 pijlen uit de DRGN LINE met paars / gouden, blauwe, geel / zilveren, groene en rode uitwerkingen.

Het pakket bevat 2 pijlen met een kruitinhoud van 30 gram en 3 pijlen die gevuld zijn met de maximaal toegestane hoeveelheid van 40 GRAM kruit

Nog een foto:
3823_vuurwerk_8714_DRGN_Supreme_28los29.jpg

bron:http://www.devuurwerkwinkel.nl/vuurpijlen/item/dragon-supreme

Back
Bovenaan