Supporters FC Twente zwaaien spelers uit

oerendhard

VWC lid
Op de viaducten over de A1 hebben duizenden supporters van FC Twente zaterdag de spelersbus uitgezwaaid. De supporters hadden spandoeken en vuurwerk meegenomen om de spelers een hart onder de riem te steken.

FC Twente speelt zondag in de bekerfinale tegen Ajax. Supporters mochten alleen vanaf de viaducten zwaaien, de bermen van de snelweg waren verboden terrein. Toch hield dat een grote groep supporters bij het viaduct bij Enter niet tegen om de snelweg op te gaan. Ook in de middenberm stonden supporters. Nadat de bus voorbij gereden was, gooiden zij het vuurwerk op de grond, waardoor een kleine brand ontstond.

m1gz4jhapwyd_700.jpg

m1gz4jhaop0z_700.jpg

A1-03_1892170b.jpg

90995.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit kan ook alleen maar in Twente he :p

*bron, rtv-oost.nl,tubantia

Wederom een zeer mooi filmpje Remco.
Bedankt voor het posten.

Laatst bewerkt:
Meer dan honderd Goorse fans op de A1

Meer dan honderd Goorse fans op de A1

Op de viaducten over de A1 hebben meer dan honderd Goorse supporters van FC Twente zaterdag de spelersbus uitgezwaaid. De Goorse fans van SVG hadden spandoeken en vuurwerk meegenomen om de spelers een hart onder de riem te steken. FC Twente speelt zondag in de bekerfinale tegen Ajax. Supporters mochten alleen vanaf de viaducten zwaaien, de bermen van de snelweg waren verboden terrein. Toch hield dat een grote groep supporters bij het viaduct bij Enter niet tegen om de snelweg op te gaan.

Bron: http://www.goorsnieuws.nl/index.php/algemeen/4462-meer-dan-honderd-goorse-fans-op-de-a1

Netjes jongens!

Bij deze wens ik de Twente jongens succes toe.
Als Twente wint, zal ik ook een morning glory afsteken.

Dit wil ik vanaaf zien jongens, we hebben het jullie al eens voor gedaan:

vanaf vier minuten
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Heerlijk als je op deze manier je club jou steun kan betuigen :D

De discussie over wie zal winnen of van wie iemand mag winnen zal eeuwig duren sandert98 dat is niet echt rieel ook om hierover te praten.. want ik en nog wel meer zullen Ajax zeggen en de andere FC Twente

Mogen de beste winnen !

Dit is allemaal goed opgebouwt daar
ik ben ajacied maar deze groep houd het lekker bij hun club en geen spreekkoren naar andere clubs toe.! Toppie!
En het zal om 18:00 een spannende wedstrijd worden!

Tilburg groet Enschede!
Gefeliciteerd! Twente is een van de weinige clubs met zulke supporters waar onze vaste groep in Tilburg heel veel respect voor heeft! Dat was ook maar weer eens de lezen op twitter vandaag, leek wel of we zelf gewonnen hadden!

Ik verwacht nog wel een filmpje hè oerendhard! Net zoals vorig jaar toen twente kampioen werd.

Back
Bovenaan