Super Three

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 661
Artikelnaam: SUPER THREE
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Combideal van exclusieve cakes met veel effecten.
Kartoninhoud: 10/3
Richtprijs: 9,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl
661_super_three_rubro_vuurwerk_copy.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Set prijs is inderdaad €19,95 en adviesverkoop prijs per cake is €9,95
wellicht wel een idee om dit in de startpost te zetten.

Bestellen wordt moeilijk aangezien het dichtsbijzijnde afhaalpunt volgens rubro Bleskensgraaf is en dat wordt een beetje te ver, eigenlijk best vaag dat er geen afhallpunten in Zoetermeer en omgeving zijn. Of de rubro site zit er naast ?

Bestellen wordt moeilijk aangezien het dichtsbijzijnde afhaalpunt volgens rubro Bleskensgraaf is en dat wordt een beetje te ver, eigenlijk best vaag dat er geen afhallpunten in Zoetermeer en omgeving zijn. Of de rubro site zit er naast ?

De Rubro-site is niet up-to-date. Ik heb begrepen dat ze dat zo rond begin november de boel klaar zal zijn.

Hi Torr, deze worden verkocht bij Tuincentrum de Driesprong in Zoetermeer :cool:

ik heb ze net op de lijst gezet want ik heb er best wel interesse in .
Want ik denk dat ik deze dingen wel ergens mee kan combineren .
Even kijken wat ik er mee ga doen .

waar ik ze heb besteld staat echt alleen dit is een combi deal van exclusieve cakes met veel effecten en heb er 9,25 voor betaald . mocht ik er maar 1 krijgen ga ik daar dus niet mee akkoord

Back
Bovenaan