Super Show 5

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: SKB505
Artikelnaam: Super Show 5
Netto Kruitgewicht: 480 gram
Aantal Schoten: 50 shots
Effectomschrijving: Green tail crackling purple + green + golden strobe; Ringsing craze; Blue tail crackling flash brocade + blue star; Golden crown + green strobe
Richtprijs: € 54,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken SKY Fireworks voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo! Ik vind dit een geweldig goede cake! Het groen met rood is al mooi, en dan die fluiters er tussendoor, het goudachtige bij het mooie blauw is ook erg goed en de finale is sterk. Eigenlijk is alles mooi aan deze cake. De prijs vind ik minder mooi, mag van mij 2 tientjes af, maar als ik het geld er voor heb (volgend jaar, ze zijn nu te laat) zal ik 'm zondermeer aanschaffen!

inderdaad een hele goede cake
de kleuren lijken op film al heel goed dus neem aan dat deze cake in het echt helemaal een topper is , fluiters klinken lekker en de finale is ook goed te noemen
wat mij betreft zn prijs waardig

De Effecten:Green Tail crackling Purple & Green & Golden Strobe,Rising Graze,Bleu tail crackling flash brocade & Bleu star,Golden crown & Green strobe

De Cake:Practige cake met effecten van hoge kwaliteit,Mooi ronde boeketten,De fluiters geven de effect wisseling aan,En cake wordt nog mooier,Nog een salvo fluiters,En dan de geweldige finale,Een droom van een cake,De prijs is dan hoog,Maar dat maakt het geheel helemaal goed

Back
Bovenaan