Super Shock

moontan

VWC lid
Super Shock, nieuw vuurwerk!
Een Shock in Vuurwerkland! Naast de Giant Shock en de Multishock presenteren wij dit jaar een derde soort shock: de Super Shock. 3 grote enkelschots mortieren met elk een spectaculair effect, samen verpakt in een doos.

LET OP!!!! Veel dealers hebben aangeven dit jaar met een combinatie van alle soorten shocks een speciale aanbieding te willen maken! Wordt vervolgd……

Artikelnummer: 772
Soort: 3 x enkelschots mortier
Collectie: Overig vuurwerk
Aantal schots: 3 x single shot
Effecten en kleuren:
Super Shock 1: Tail, palm, crackling, rood, goud
Super Shock 2: Glitter, tail, palm, zilver, rood
Super Shock 3: Tail, star, palm, groen, goud, zilver
Verkoopadviesprijs: € 8,50 per pak van 3

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Brave&Wichers voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had ze op de demo van B&W te Lelystad al gespot.

Nog even een foto, links ligt een pakje gewone shocks....
supershock.jpg

Keurig prijs zou ik zeggen en als dealers een actie gaan doen met alle shocks, kan het alleen maar beter worden :D.

kaliber?

kaliber?

1,2" of toch al 1,5"?
Ben best wel benieuwd naar het effect, aangezien de omschrijving niet erg vaak klopt bij B&W. Blijft een verrassing dus...

Ik had ze op de demo van B&W te Lelystad al gespot.

Nog even een foto, links ligt een pakje gewone shocks....
image

Keurig prijs zou ik zeggen en als dealers een actie gaan doen met alle shocks, kan het alleen maar beter worden :D.

Qua formaat leken ze erg op de Green Dahlia diameter én hoogte kwamen overeen....
Dus 1,5". Zou ook maar zo een omlabeling van de GD kunnen zijn....

Dit ziet er goed uit, we moesten helaas afscheid nemen van de Green Dahlia maar er komt al wat leuks voor in de plaats. 7,95 voor 3 stuks is aardig goedkoop als het een 1,5 inch is. Nice Job :thumbup:

Ik vind ze er zeer goed uit zien, de normale shock, de super shock, en de multi shock
groot groter groots :p maja ik ben benieuwd, aan de effecten te zien beloofd het wat

Ben toch best wel benieuwd hiernaar. Zou hiervan nog een filmpje komen, of is het een te klein product daarvoor? (voor demo's, productfilmpje uit china e.d.)

Ik ben ook redelijk nieuwsgierig naar die actie die veel dealers zullen gaan houden (en of mijn dealer, vwl hoogkerk, ook meedoet aan de acties).

Laatst bewerkt:
Effect is vrij snel weg opzich maar voor 8 euro per 3 stuks zijn het hele nette dingen zo op film te zien. Ik pak er hier ook zeker een aantal van mee om te proberen.

Dit wordt doorlonten :p Effecten zijn lekker groot... hij knalt ook niet zo heel hoog heb ik het idee waardoor de burst ook lekker hard is. Voor 7,95 is dit een dikke aanrader.

LET OP!!!! Veel dealers hebben aangeven dit jaar met een combinatie van alle soorten shocks een speciale aanbieding te willen maken! Wordt vervolgd……
dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.[/B][/COLOR]

Wij danken Brave&Wichers voor deze informatie.

Dat klopt inderdaad. Macet Vuurwerk verkoopt de Shock de Super Shock en de Multishock als 1 pakket voor 22,50

bron: http://www.macet.nl/vuurwerk/produc...d=602&osCsid=7a11eb54c8a17cd2abb4cf67d812dd5b

Heb hiervan een pakje meegenomen en heb er twee van afgestoken, vond ze niet denderend overkomen. Ik denk omdat het effect zo snel weg was.
Ook gefilmd natuurlijk:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had ze ook waren wel leuk opzich ook een paar tegelijk afgestoken. Alleen helaas was het effect wel heel snel weg:(

Ik vind dit mooie middenmaat mortiertjes.

Voor de prijs goed te doen. Misschien wel goedkoper dan de meeste pijlpakketen en het boeket doet niet onder voor de meeste pijlen. Daarom vond ik deze toch zeer de moeite waard.

Back
Bovenaan