Super Flowers

Te gekke box dit. Als dit zo in de straat komt is dit voor mij zo een kanshebber voor de beste box. Heel gaaf deze, gaat direct op de lijst.

Dat ziet er inderdaad serieus goed uit. Dikke bak zo. Direct op de lijst!

Net zoals de vorige reacties hier niks aan toe te voegen, mooie bak alleen wel benieuwd naar product video want denk dat deze video te mooi om waar te zijn is.

Dit is het dan weer net niet. Er zitten leuke effecten in, maar als geheel kan het me niet echt bekoren. Gewoon een kwestie van smaak denk ik.

Meh. Ik vind er maar weinig aan zo op film. Geen opbouw, saai, zelfde effecten

Zeker, daarin moet ik je gelijk geven maar ik denk dat wij straks met z'n allen onze pijlen niet meer zozeer op de effecten moeten richten maar op de effectgrootte, zeker nu het lijkt dat 20mm de maatstaf begint te worden, dan mogen wij ons in onze handen knijpen als er dan überhaupt nog 30mm bakken met lekkere burst te koop zal zijn. Vandaar dat ik zelf ook best wel positief ben over deze bak, omdat ik het nu in perspectief zie en in acht nemend wat betreft de klein kaliber boxen.

Snap de reden zeker, richt mijzelf ook wel op de grotere kaliber, misschien is het demo filmpje nog niet het eind product, zitten best wat rare pauzes tussen de opvolgende salvos ook. Los van dat de effect en de burst waarschijnlijk dik zal zijn, is voor mij de opbouw van zo'n box minstens zo belangrijk, en kan natuurlijk een keuze zijn, voor dit soort salvo boxen is ook een publiek voor

Ook bij dit artikel heeft Vuurwerkmania de testvideo "opgewaardeerd" tot officiële nieuwe productvideo:

Ook bij dit artikel heeft Vuurwerkmania de testvideo "opgewaardeerd" tot officiële nieuwe productvideo:

ja dat snap ik wel, kans is groot dat de productievideo zoals de golden sturm is.... ben echt mijn vertrouwen in dit merk kwijt.. merk je het?

Ziet er op de film goed uit maar het filmpje komt bij mij niet geloofwaardig over, matige camera, flink ingezoomd en het geluid klopt niet.

Flink F3 kaliber sample video helaas. Zo gaat hij echt NIET in de straat komen.
Maar als ze op 75-80% gaan zitten, is het nog steeds een hele flinke spreiding. En prettig om te zien dat 30mm nog niet geheel uitgestorven is en deze voor “normale” prijzen in freakshops beschikbaar zijn.

Geen idee waarom maar deze brengt me weer beetje terug naar de al oude Showbox 2.0 van hun.
Alleen daarom al besteld. Voor 110 voor mij een no brainer :D

Phhooeeh als ie toch eens zo presteren zoals in het filmpje!
30mm, 2kilo kruit en +-120 euries dan wel het proberen waard

Back
Bovenaan