Super Flowers

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1601
Artikelnaam: Super Flowers
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1950gr
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: Just for pro's! 30MM kaliber en vol met XXL effecten.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,00
Voorverkoopprijs: €179,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1601-SUPER-FLOWERS.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd naar deze, als we de beschrijving moeten geloven mega effecten en dikke burst 30mm? (profs?)

Eindelijk ook weer een echte Rubro / Mania box met 100 shots 30mm. Benieuwd naar.

Ben hier ook wel benieuwd naar, zeker na al die klein kaliber cakes en dozen is dit doosje van harte welkom. Heb al genoeg van dat kleiner kaliber besteld, nu zijn mijn pijlen nog enkel op dit soort dozen gericht, afhankelijk wat de prijs doet en hoe de video straks is zal ik 'm op mijn lijst zetten.

BEUKER!!! Uitgaande van de effecten zou ik m bijna de Immortal Gold on Steroids willen noemen :wink: Heerlijke box, hoog op de lijst!

oh shit ik moet nu kiezen tussen break out voor €120, immortal gold voor €130 of super flowers voor €130 want ze lijken mij alle 3 top en ik heb ze alle 3 nog niet gehad (ik probeer een wat meer bescheidde collectie te creëren dit jaar dus wil maar één 30mm blok hoogstens 2 als mijn ruggengraat inzakt)

Heerlijk hoor, mijn favoriete bakken simpel 100sh i shape 30mm en gaan met die banaan. 100% bovenste regionen op de lijst :handsup:

Als dit productie is dan heb je hier wel één van de beste 30mm box van dit jaar. Echt dikke burst en effecten. Maar nu even demofilmpjes afwachten.

Back
Bovenaan