Super 500

Afgaande op het filmpje vind ik het een mooie cake voor weinig geld. Hij heeft alles in huis; gevarieerde effecten en diverse schietrichtingen. Lijkt me geen miskoop.

Hele mooie cake vind ik. Veel afwisseling en mooie effecten. En voor die prijs kan ik hem niet laten liggen. Gefilmd tijdens de demo van Haokan:

zeker leuke afwisselingen.

toch wel 1 van de betere nieuwkomers in deze prijsklasse vind ik.

effecte zien er ook goed uit

voor dat geld een heerlijke cake

Afwisselend, heldere kleuren, shape, strobe, finale en burst. daarnaast 500 gram voor een mooie prijs.
prima nieuwkomer en zeker op mijn lijst :D

Vond dit een topper, Mooie kleuren en behoorlijk aparte effecten, en dan die prijs! Aanrader wat mij betreft.

Heb hem vandaag bij m'n ZENA DEALER gezien en zag er gaaf uit, mooie bak zat in het ijzer verpakt en dubbel gelont, zei Magic vuurwerk
Wou even de schietlijst voor morgenavond ophalen, komen nog meer primeurtjes aan vertelde Reinier

Deze cake vond ik nu nog beter presteren dan bij Haokan. Lekkere burstknallen, en vooral die blinkers in het midden zijn echt groot!

Ook dit zijn weer erg goede boeketten en voor die prijs, helemaal top gewoon.

Volgend jaar toch eens een volledig zena showtje in de planning stoppen ;)

Als je de goeie ouwe Earcatcher niet kent, maken die fluiters er wel een 00u moment van. Qua boeketgrootte of snelheid/strakheid absoluut Super 500 (Earcatcher is sloom, klein en rommelig geworden)

Jammer dat deze Super 500 alleen via internet te krijgen is, niet los in de winkel, en je dan nog weer aan minimum bestelbedrag van €35 vastzit. Laat dan maar zitten. En wat is dat met een afgeprijsde afgeprijsde prijs?! Nieuwe trend om te doen alsof je je klant heel veel korting gunt? :frusty:

zo zeg je hoort de reactie van die kinderen zo he die is mooi..
ik heb de ervaring als kinderen dat zeggen dan is het ook echt mooi want ze kijken overal echt puur naar
me neefje op de demo van rowy.. sommige dingen als de boxen van rubro die vond ie helemaal niks hij zegt wanneer komt er iets anders hahah en dan ze reactie bij de highlighter en double fury hij zegt wauw die zijn prachtig..

ik vind dit echt een top cake voor die prijs

ja ik vind het ook altijd leuk als je de reacties van het publiek hoort van jong tot oud. dan merk je snel genoeg of ze het mooi vinden. maar deze cake! wow voor nog geen 20 euro vind het het wel heel mooi, goede burst als ik het hoor op de filmpjes en die blinker schoten zijn mooi vol en blijven lang hangen. en ook nog een sooort waaiervorm in verwerkt en een leuk einde. wat wil je nog meer. ik heb hem in iedergeval al besteld. een miskoop voor dat geld ga je bij dit artikel zeker niet doen. vind de buitenkant ook wel strak, maarja daar gaat het niet echt om he :P

Ik heb zojuist wat video's gezien waarin ze (o.a) deze 'Super 500' afstaken. prima potje voor 20 euro!
zeer tevreden met dit product!

ik heb wat winkels gemaild en jammer genoeg hebben geen van hen een foto, dit komt neem ik aan omdat hij alleen via internet te verkrijgen is neem ik aan?

heeft er iemand misschien een foto van, ben wel benieuwd hoe groot hij werkelijk is!

IK las ergens ook dat ie 3 KG woog maar er zit nblijkbaar 300 gram kruit in, op de vuurwerktotaal site!

1271711_235112559971587_1502113065_o.jpg

1272404_235111446638365_338374014_o.jpg

(Links)

Mooie budget cake voor op de vroege avond. Ik blijf er een beetje een hekel aan hebben dat je sommige items alleen via internet kan bestellen. Maakt dit de prijs goedkoper? Is het logistiek technisch voordeliger, dat de uitlevering dan soepeler verloopt, zodat winkeliers niet met batches blijven zitten? Ergens zal er wel op verdient worden,ik snap alleen het bedrijfstechnische er niet van. ik ben ook maar een leek...

Net iets leuks ontdekt bij deze cake, als je de main fuse iets naar de zijkant haalt verschijnt daarachter, jawel roze lont. Handig nietwaar :D

Zo dit was echt een schitterende cake voor 19 euro. Die blinker schoten echt prachtig en een mooie opbouw. Ik geef hem een 10. jammer dat ik er maar 1tje van had

Vond de boeketten niet heel erg groot. Vind de prijs kwaliteit wel oké, de waaier boeketten waren wel iets groter dan ik had verwacht, maar dit is meer een pot voor 10 uur dan voor 12 uur.

Vond de boeketten niet heel erg groot. Vind de prijs kwaliteit wel oké, de waaier boeketten waren wel iets groter dan ik had verwacht, maar dit is meer een pot voor 10 uur dan voor 12 uur.

totaal niet met je eens, boeketten waren mooi groot en goed gevuld er zat een goed tempo in en inderdaad de waaier boeketten waren ook zeer groot had hem om 00:15 afgestoken. filmpje volgt.

PS: prijs van 20 euro is perfect!

Back
Bovenaan