Super 4 [Uitloop]

Kan je ze dan ook niet los kopen niet in de voorverkooop dan ik dacht het wel want er staat ook de stukprijs bij van 17.50 dus zeg eve welke pot het is :D :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je ze dan ook niet los kopen niet in de voorverkooop dan ik d8 het wel want er staat ook de stukprijs bij van 17.50 dus zeg eve welke pot het is :D :bye:

Je zou zo maar gelijk kunnen hebben.
De dealers die ik ken verkopen ze alleen maar per assortiment.
Ik ga even uitzoeken voor je welke van de 4 de 2e pot op het filmpje is.
:bye:

Vuurwerk Hol verkocht ze ook altijd per stuk.
Maar of dat dit jaar ook zo is weet ik natuurlijk niet.

ik heb deze 3 cake's gekozen : omdat ik graag veel variatie in m'n collectie wil hebben , en dat speciale glittering effect van de bandicoot had ik nog niet , ook stond er nog weinig goud op m'n lijstje (insomnia) en weinig multicolor (voodoo) , tja dan is de keus snel gemaakt he .

Laatst bewerkt:
Prachtige cakes zeg:cool:;
Stuk voor stuk mooie tails, en nette effecten met felle kleuren. Tempo is naar mijn mening precies goed in verhouding tot het aantal shots, en het zijn allemaal orginele combinaties van verschillende effecten.
De 60 euro zeer zeker waard, hoewel ik er toch liever een paar los van zou kopen.:rolleyes:

De effecten van de 8 cakes:
Novartis - golden tail with red blink to crackling palmtree's.
Nirvana - golden blinking tail to multi colour peony blinkers.
U-foria - rode en blauwe tail tot crackling paltree's met rode en blauwe tip's.
Bandicoot - zilvere tail tot een gold willow tot rood blinker boeket.
Si-Fu - crackling blinkers.
Voodoo - multi colour peony blinkers.
Encounter - golden willow met multi colour tips.
Insomnia - golden willow.

Welke cakes zitten er in elkaar in een box van vier:

- Voodoo.
- Si-Fu.
- Encounter.
- Insomnia.

- U-foria.
- Bandicoot.
- Nirvana.
- Novartis.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Afgelopen donderdag werden ze in Zoetermeer alle acht na elkaar geschoten. Toevallig stond ik daar weer met m'n geleende camera, maar per ongeluk wel heel erg dichtbij (hooguit twintig meter). Vanaf dit punt was de speaker niet te verstaan, maar ik geloof ook niet dat ik daar nou zo veel aan gemist heb, omdat hij in dit geval alleen nummers van 1 tot en met 8 opnoemde.
Probleem is nu: ik heb een filmpje, dat heel duidelijk de verschillende effecten in beeld brengt, maar welke schietvolgorde wordt hier aangehouden?

http://www.youtube.com/watch?v=OcNhyXjU0jc

Ikzelf houd het op de volgende volgorde, afgaande op de beschrijvingen van Kruitsnuiver en diverse andere die ik ernaast heb gelegd:

1= Bandicoot
2= Insomnia
3= Si-Fu
4= Nirvana
5= U-foria
6= Voo Doo
7= Encounter
8= Novartis

Als je het filmpje helemaal afspeelt krijg je ongetwijfeld "favorieten" onder de acht verschillende. Dus wellicht is dit een handig hulpmiddel als je maar een paar van deze topcakes wilt/kunt kopen. Mijn persoonlijke favorieten zijn Insomnia, Bandicoot en Novartis.

Cass, keurige film man. Netjes gedaan.
Erg handig dit, alle 2 de series op film.
Super 4 is een klassieker, heb ze jaren gehad, blijven vreselijke goede cakes, maar dit jaar koop ik ze niet i.v.m. de broodnodige variatie.

ik ga er ook weer 4 halen dit jaar :)

zit zelf te denken aan:
voodoo
encounter
u-foria
novartis

zijn 2 potten uit het ene pakket en 2 uit het andere,
hoop wel dat als ik er 4 haal dat ik ze mag meenemen voor de prijs van een pakket :)
4 losse potten is een stuk duurder...

Dit vind ik nog steeds geweldige potten, heb ze al 2 keer gehad (beide versies 1x) en het zijn stuk voor stuk schitterende potten. Mochten de prijzen van de nieuwe Broekhoff producten toch tegenvallen, is de super4 voor mij iets om op terug te vallen:)

super 4 alle 8

super 4 alle 8

Luc, de super 4 is een assortiment, de cake,s kan je niet los kopen dacht ik?
Kosten 4 voor 59,95.

hey moontan ik ben van plan super 4 tehalen 1 pakket zijn de effecten mooi en een harde burst knal en zijn alle 8 de potten mooi van de super 4 groeten fascinating

Laatst bewerkt:
In mijn ogen nog steeds het paradepaardje van Broekhoff.
Ze gaan al heel lang mee, maar ze zijn nog steeds goed.
Waar voor je geld, mooie effecten, goede burst.

Back
Bovenaan