Super 100sh [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Super 100sh
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: 100 schoten in 3 seconde
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €1,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0111%20(2013).jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
100sh kanonslagen mat op 3sec geeft tog een flink partijtje gepruttel;)
Ik ben benieuwd!

En toen was iedereen stil... En toch, de meeste 100 shots matjes duren langer dan 3 seconden. Het tempo van de Nederlandse matten en matjes is bedroevend. Misschien heeft deze dan wel tempo erin!

Ik moet zeggen dat ik de Broekhoff ratelbanden over het algemeen toch de betere vindt van de nederlandse importeurs. Had zelf onder andere de hindoo rol vorig jaar, deze deed het zeker niet slecht voor het geld (25 euro).

Verder meerdere malen een paar 500 schots pruttelbandjes meegenomen van Broekhoff, weinig over te klagen als je weet wat je van buskruit moet ver(w)achten.

Iniedergeval zal ik kijken of ik dit dingetje dit jaar op film kan zetten, als de prijs een beetje te doen is.

Ik moet zeggen dat ik de Broekhoff ratelbanden over het algemeen toch de betere vindt van de nederlandse importeurs. Had zelf onder andere de hindoo rol vorig jaar, deze deed het zeker niet slecht voor het geld (25 euro).

Verder meerdere malen een paar 500 schots pruttelbandjes meegenomen van Broekhoff, weinig over te klagen als je weet wat je van buskruit moet ver(w)achten.

Iniedergeval zal ik kijken of ik dit dingetje dit jaar op film kan zetten, als de prijs een beetje te doen is.

kan met je eens zijn dat de hindoorollen het zeker goed doen!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Als iemand nog fatsoenlijke matten/rollen kan maken voor Nederlandse begrippen is het broekhoff wel.
Ik ben benieuwd.
Negatief doen kan altijd nog;)

Back
Bovenaan