Sunbeam-3

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: SB-03
Artikelnaam: Sunbeam-3
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Red glitter and blue mine gold and chrys tail.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 50 x 12 x 20cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 4/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

sb-03_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
x

Laatst bewerkt door een moderator:
In ieder geval super relaxed dat jullie het bij een single effect hebben gehouden en niet op het laatst nog een salvo met boeketten. Mooie cake, prima prijs denk ik. Deze zal ik in de gaten houden.
greetzz

Deze is wel heel gaaf inderdaad!! Deze hou ik wel even in de gaten!

Ook blij zoals eerder vermeld dat het bij 1 effect gehouden is en niet een salvo boeketten aan het einde.

Groet

Toppertje dit. Mooi rustig tempo, niet te snel niet te traag. Ik ben zeer benieuwd naar de uiteindelijke uitvoering.

Ik vind dit een prachtige cake, en hoop dat deze in NL net zo goed is.
Staat op de lijst dit jaar, aangezien deze perfect in één van mijn projectjes past. :D
Dit zal dan tevens mijn eerste cake van Evolution worden, dus ik ben extra benieuwd. :yes:

Prachtig! Altijd leuk om iets bijzonders op straat te zetten. Ben erg benieuwd, heb deze op de lijst gezet, vervolgd door Golddigger van China Red:) even een crackling stukje:)

B-E-A-utiful

Ik schiet deze eerst en daarna twee keer de Crackling Willows in V-shape.

als t goed is worden dit weekend de containers gelost zover ik begrepen heb. Marchel kennende worden er (mits mogelijk) dezelfde avond nog films gemaakt.

Beste 500-grammer die ik had. Werkelijk waar prachtig ding! Please evo verander niks aan deze beauty.

Back
Bovenaan