Om dat korte verhaal lang te maken.
Voorheen las ik overal dat de Suitcase van Star te vergelijken was met de Big Box van Lidu. Nu ik de Big Box vorig jaar heb aangeschaft, en daar uiterst tevreden mee was zou ik dit jaar de Suitcase halen. Nu wegens liefde voor een ander merk ga ik de Suitcase niet meer aanschaffen. Ik ben alleen wel van mening dat de Big Box vele male beter is.
De Suitcase bestaat uit 12 cake's. Daarvan zijn er 4 met alleen staarten. De Tailblazers stellen zoals verwacht helemaal niets voor. Deze worden hier ook verkocht onder Pearl van Mercurius (voor 3 euro per stuk). Ze zijn dus ook niets waard. Daarnaast hebben de andere twee cake's met staarten ook geen een stuk spektakel in zich. Deze lijken ook veel op de Colony van Mercurius (kosten 5 euro per stuk).
Daarnaast zijn bijna alle andere cake's met wel luchteffecten matig. Ze zijn niet groots. Dat is al van de film af te lijden. Daanaast zijn het geen speciale effecten. De meesta zijn peony's of crackling, wat standaard is voor normale cake's uit paketten, maar niet in een pakket dat meer dan 130 euro kost!
Eerlijk gezegt ben ik hier teleur gesteld over. Nogmaals, ik heb geen eigen ervaring met dit pakket. Maar na de film gezien te hebben denk ik er heel anders over dan voorheen. Dit moest de tegenhanger van de Big Box zijn, nou ik ben blij dat ik voor dat pakket had gekozen want dit stelt geen fcuk voor, en vind ik het zelfs oplichterij voor de mensen die denken dat ze een super pakket hebben aangeschaft, wat niet zo is. Echt niet.