Strong Celebration [Uitloop 2020]

Ik snap niet dat iedereen zo verbaasd is dat die salutes niet meer aanwezig zijn, dit was een gevalletje geniet ervan zolang het kan. Dat de rest ook minder was is natuurlijk wel jammer

Tja, en ik had dan weer geluk en pech! Had een 2019 exemplaar met de heerlijk volle salutes.
Echter klapte de eerste cake halverwege uit elkaar. Gelukkig zo rigoureus dat ie ook eigenlijk meteen stil viel.
Dus....

Tsja, dit jaar viermaal z’n omlabeling, de “Rocket rhapsody” gekocht. Dit omdat de vorige twee keer dat ik deze had, dit echt een heerlijke rammer was met keiharde burst.

Helaas niks meer van over… De niet saluut schoten waren echt slecht, en de schoten die voorheen salute’s waren, waren wel merkbaar harder maar kwamen niet in de buurt van wat het ooit was.

Jammer, voor mij de teleurstelling van de avond…

Tsja, dit jaar viermaal z’n omlabeling, de “Rocket rhapsody” gekocht. Dit omdat de vorige twee keer dat ik deze had, dit echt een heerlijke rammer was met keiharde burst.

Helaas niks meer van over… De niet saluut schoten waren echt slecht, en de schoten die voorheen salute’s waren, waren wel merkbaar harder maar kwamen niet in de buurt van wat het ooit was.

Jammer, voor mij de teleurstelling van de avond…

ik heb hem zelf nooit gehad maar heel slecht is die niet vind ik . Alleen idd de versie met salutes was wel een paar tandjes dikker

ik heb hem zelf nooit gehad maar heel slecht is die niet vind ik . Alleen idd de versie met salutes was wel een paar tandjes dikker
Tsja, “slecht” is inderdaad anders.
Maar dat deze echt serieus ingeleverd heeft ten opzichte van wat het was, terwijl andere producten dit niet hebben gedaan. Bovenop dat deze toch nog €90 moest kosten maakt dit voor mij toch echt de teleurstelling van de avond.

De absolute flopper dit jaar. Vlak voor het afsteken las ik hier dat de salutes eruit waren gehaald en dat heeft de kater iets verzacht, maar man man man. Haal ik hem weer eens voor het eerst sinds zn introductiejaar en na al die topbatches nu dit slappe zooitje. De witte blink die nu de salutes vervangen had, was ook voor 20mm ondermaats. Dikke troep dit

Ach ik heb ook de 2025 versie Balen zeg nou hoef ik hem ook niet meer bij de reserve lont aan te steken
Was het een kooi product dan of wisten ze al van de nieuwe burst lading regels Waarom hebben ze die saluuts eruit gehaald?
Zo te zien lijkt het ook nog vochtig te zijn. Vindt het zowieso bijzonder voor een uit loop artikel dat er 2025 batch is dacht dat er nog gewoon nog een rest partij was
Heavy Legengs cakes zijn ook laatste batches zonder saluut zal wel een bewuste keuze zijn dan wel bijzonder weer misleid worden zoveelste x

Back
Bovenaan