Strong Celebration [Uitloop 2020]

Nou, die heb ik vanavond live gezien tijdens een oliebollenparty.

De tandjes, wat een beest. De openingssalutes zo hard, dat iemand die achter de partytent stond te pissen halsoverkop er achter vandaan kwam, met z’n lul nog uit de broek.

Echt een heel mooi product (batch ‘24).
Hahaha kostelijk om gelachen, dank! 🤣

De tandjes, wat een beest. De openingssalutes zo hard, dat iemand die achter de partytent stond te pissen halsoverkop er achter vandaan kwam, met z’n lul nog uit de broek.

Hahaha bedankt voor DE BESTE forum post van het jaar! 😁🙏🏻🤣 (ik ben een beelddenker en zie het al helemaal voor me 🤣🤣🤣)

Hahahahahaha. 🤣 🤣 🤣

Bedankt voor het korte filmpje in mijn hoofd.

Herstel; de 2024 versie begint met salutes en bevat salutes tussendoor.

De 2025 versie bevat überhaupt geen salutes, schandalig!! Die versie was leuk voor de onwetende, maar niet voor “ons”. Erg jammer!

Had em zelf niet dit jaar maar die salutes uit deze bak halen is net zoiets als een caïro zonder crackling.

Zag em ook overal voor de hoofdprijs trouwens.

Ik had zowel de Strong Celebration als de Rocket Rhapsody. Beiden waren saluteloos. In de show stonden ze vooraan, dus opzich geen probleem. Maar iedereen koopt deze om de salutes. Nu het geld gewoon niet waard, voor mij de flopper van 2026.

Ik had de omlabeling en heb in dat topic ook al gereageerd.

Helaas bevestigd, inderdaad nieuwe batch een geen salutes.
Dat was wel een flinke teleurstelling maar voor 70 euro toch een redelijk boxje alsnog.

Wat een slappe bak echt jammer, zou net voor de finale van mijn 18:00 project na een tds400 moeten klappen. Maar dit was echt zonde, had er 3 gekocht maar dit was echt balen.. ondanks dat die maar 5 tientjes koste.

Back
Bovenaan