Strikeforce - Karabin/Paracraft

Moooooi spul man! Goed harde fluiten, leuke effecten nog. Drietraps kwam niet helemaal goed uit de verf magoe, leuk spul.

vond ik ook meestal was het maar 2 traps maar die fluit was wel goed hard alleen moet zeggen de cruise rockets waren wel harder qua fluit

Prima pijltjes! Mee eens met de mensen hieronder. Vooral het crackling boeket was mooi en de fluit was heel hard. 3 traps was af en toe 2 traps en daarvan was het boeket ook mooi maar niet spectaculair. De fluit is vervangbaar voor die van de cruise rockets. Iets duurder maar meer pijlen en een mooier effect voor die 15 euro. Aanraders!

Ziet er goed uit. Als ik ze in de buurt kan vinden neem ik in ieder geval een pakketje mee om ze zelf eens te ervaren.

Ik had dit pijlenpakketje vorig jaar en wat een top pakket is het!
Zeer goede kwaliteits pijlen voor die prijs.

Toch een van mijn favoriete pijlen dit, zelfs beter dan de oude Cruise Rockets naar mijn mening vanwegen het boeket.

Vorig jaar (jaarwisseling 2013/2014) heb ik 2 pakketjes gekocht als vervanging van de Cruise Rockets. Prima pijlen, alleen vind ik het zonde om ze bij daglicht af te steken.

Echt dikke fluit pijlen, beter nog dan de ouwe cruise rockets! Wel flink aan de prijs..

Geweldige dingen lijken me dit.
Vorig jaar wel de asian thunder rockets gehad.
Deze fluit vond ik ook goed en de knal was ook hard met een klein boeketje.
Hoe is deze in het echt ? Op filmpjes afgaande wat langer en harder dan de asian thunder rockets ?

Geweldige dingen lijken me dit.
Vorig jaar wel de asian thunder rockets gehad.
Deze fluit vond ik ook goed en de knal was ook hard met een klein boeketje.
Hoe is deze in het echt ? Op filmpjes afgaande wat langer en harder dan de asian thunder rockets ?

De asian thunder rockets zijn ook prima inderdaad, maar de Strike Force pijlen gaan een stuk langer door. Of ze een hardere fluit hebben durf ik zo niet meer te zeggen, maar ik zou zeker aanraden om deze eens te proberen als je de Asian Thunder Rockets tof vind. Kan haast niet tegen vallen!

Hier is een filmpje van mij, waarin ik vanaf 3:16 beide Strike Force pijlen afsteek:

hopen dat hornsveld ze nog verkoopt 2015/2016
erg leuke pijlen voor een zacht prijsje

ja hij verkoopt ze dus sta ik daar om 08:00 29dec voor de deur!!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan