Street fighter box

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 975
Artikelnaam: Street fighter box
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Assortiment voor de jeugdige afsteker bestaande uit astronauten, hapiness, grondbloemen, jumping jack's, romeinse kaarsen, matjes en een raketbatterij.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €9,50
Verpakkingseenheid: niet bekend
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Bijlagen

• 975.jpg
    975.jpg
    52,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Op de foto staat veel te weinig
Assortiment voor de jeugdige afsteker bestaande uit astronauten, hapiness, grondbloemen, jumping jack's, romeinse kaarsen, matjes en een raketbatterij.

Klopt inderdaad, we missen de Astronauten, Hapiness en de grondbloemen. :wink:

Werk Schuurmans met Beko samen? Ik zie namelijk link op de foto een 25sh Saturn Missile staan die hetzelfde uiterlijk heeft als die van Beko?

Pakketje zelf ziet er leuk uit, voor een kleine prijs is dit altijd leuk om aan te schaffen. :)

Klopt inderdaad, we missen de Astronauten, Hapiness en de grondbloemen. :wink:

Werk Schuurmans met Beko samen? Ik zie namelijk link op de foto een 25sh Saturn Missile staan die hetzelfde uiterlijk heeft als die van Beko?

Pakketje zelf ziet er leuk uit, voor een kleine prijs is dit altijd leuk om aan te schaffen. :)

Beko valt onder Schuurmans :wink:

Ontopic.

Als de foto overeenkwam met de productbeschrijving, zou dit in mijn ogen een betaalbaar jeugdsentiment pakketje zijn:D

Op de Schuurmans site staat deze foto!
975.jpg

Foto komt beetje schaars over vind ik, voor die 9.50.

op de foto boven mij zitten rechts voor ook gele pijltjes(lucht huilers) maar die staan niet bij de beschrijving.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan