Street Collection

Gemiddeld een kleine 30euro per cake... Als het nou allemaal 500grams waren... Tja, 't kan het geld per cake misschien best waard zijn, maar in eens is dit een hele smak geld!

Ik ga dan liever voor de pronk lijn, matige effecten bij alle cakes.
totaal niet aan af te zien dat het 500 gram is.

voor 450 euro kan je 16 mooiere cakes kopen naar mijn mening ik vind de effecten niet bijzonder. maar ja het zijn wel 16 cakes boven de 200 gram dus dan loopt de prijs al snel op, maar zou er zelf niet voor kiezen

Wat een slechte cakes zijn dit, op de laatste na dan. Maar verder vind ik dit gewoon slecht, te eentonig, zowel in kleur als effect.
En dat ze hier 450 euro voor durven te vragen vind ik op z'n zachts gezegd schandalig!
Ik zou dezen zeker niet kopen, maar wat een ander doet moet ie zelf weten.

sommige cakes vind ik nog wel redelijk maar die prijs is echt absurd! ik zal dan inderdaad eerder de pronk lijn kopen. dan heb je alleen maar mooie cakes voor een goede prijs!

En toch denk ik dat dit pakket goed gaat lopen, ik ken meerdere straten waar gezellig wat mensen buiten staan bij de vuurkorf en waar wat geld wordt ingezameld voor wat vuurwerk. Dan is dit natuurlijk ideaal.

De blokken gaan er wel mee door, maar zoals de rest al zegt voor 450euro stel je zelf wel iets moois samen!

Vind het persoonlijk een waardeloos pakket, de prijs veelte hoog en de variatie veelte min. Bijna allemaal het zelfde. Had meer variatie verwacht.

Wat hier boven ook al geschreven werd, voor 450 euro kun je met je 'street' genoeg leuks voor iedereen halen.

Met dit pakket sla je zeker geen slecht figuur in de straat!
Vorig jaar werd ook zo'n soort straatpakket verkocht van Excellent (bij de Intratuin).
De prijs was ook ongeveer gelijk: verkoopprijs 399 euro - adviesprijs 455 euro.
Veel 200 to 500 grams potten dus.
Dit soort pakketten worden meestal aangeschaft door mensen die wel leuk siervuurwerk willen afsteken, maar geen zin hebben om daarvoor een studie te gaan doen naar welk vuurwerk de mooiste effecten + prijs/kwaliteitsverhouding heeft en op basis daarvan zelf een mooi pakket samen te stellen + een afsteekvolgorde te bedenken.
Met dit pakket ben je verzekerd van een leuk stukje vuurwerk in de buurt zonder dat je urenlang (dagenlang/wekenlang/maandenlang/jarenlang;) bezig bent met vooronderzoek.
Handig maar dat neemt ook direct de grootste lol weg voor de echte vuurwerkliefhebber!
Zelf denk ik dat dit een leuk pakket is om af te steken op oudejaarsavond vanaf een uurtje of 22.00 zodat je alvast een beetje opgewarmd bent voor je echte vuurwerkfinale om 0.00 uur:)

Ligt het aan mij, of zou de module 2c het los ook erg goed doen?:rolleyes:
Zoals eerder aangegeven zijn er betere opties voor dit geld, maar het is wel goed bedacht.

lijkt mij geen verkoopsucces te worden. als je zelf een beetje goede potten kan samenzoeken heb je misschien nog wel mooier vuurwerk voor hetzelfde geld.
in het foldertje staat trouwens dat je het met minimaal 4 personen op moet halen.

Een berichtje van mij;-)
Ik heb de laatste dagen van het jaar ook in de verkoop gestaan bij een kwekerij.
Hier werd het straatpakket ook verkocht. Hoewel ik zelf de meeste meningen deel met mensen die vinden dat je voor dit geld wel wat beters te kopen hebt, hebben we dit pakket toch 3 keer verkocht.
En inderdaad aan mensen die gewoon klaar willen zijn in 1 keer, geen gezeur en wat vuurwerk wat er een beetje op lijkt.
Nogmaals voor de liefhebber zullen de effecten tegenvallen, maar kijk eens hoeveel liefhebbers er zijn op het totale aantal mensen dat vuurwerk koopt?
De meeste mensen zijn tevreden als iets de lucht invliegt en met een flinke knal explodeert. Zo word het letterlijk gevraagd. Heb oe iets wa de lucht ingoat en flinke knallie geeft? ;-)

Ik denk dat ik zelf een pakket had samengesteld met Heavy five van Wolf, om in te komen. Daarnaast is de complete pronklijn natuurlijk veel mooier. Alleen is een pokke eind reizen als je in zwolle woont;-)

greetzzz

Back
Bovenaan