JanFireman VWC lid 31 dec 2025 #41 Knalletje0255 zei: Als vervanger uitgekozen ipv "helaas" de killer mutant. Moet 10 euro bijbetalen. Maar wel een hele mooie deal denk ik. We gaan het vanavond mee maken Klik om te vergroten... Dikke bak hoor! Heb liever deze dan de Killer..
Knalletje0255 zei: Als vervanger uitgekozen ipv "helaas" de killer mutant. Moet 10 euro bijbetalen. Maar wel een hele mooie deal denk ik. We gaan het vanavond mee maken Klik om te vergroten... Dikke bak hoor! Heb liever deze dan de Killer..
Vuurwerkkoning VWC lid Vandaag om 13:15 #43 SPRING JOY zei: Iemand deze bak gehad ? Klik om te vergroten... Jazeker! Prachtige bak.
Opa VWC lid Vandaag om 16:56 #44 Topper van een bak. Zoals zoveel van Wolff. Maar ik heb een gekleurde (mag dat nog in 2026?) mening over dit merk, al jaren.
Topper van een bak. Zoals zoveel van Wolff. Maar ik heb een gekleurde (mag dat nog in 2026?) mening over dit merk, al jaren.
josZie VWC lid Vandaag om 16:58 #45 Deze viel me positief op bij de demo van Kuiper Koekange. Uiteindelijk niet zelf aangeschaft, maar ziet er op filmpjes ook goed uit.
Deze viel me positief op bij de demo van Kuiper Koekange. Uiteindelijk niet zelf aangeschaft, maar ziet er op filmpjes ook goed uit.