Storm of Salutes [Uitloop]

die sterren maakt alles kapot slaat nergens op die regeltjes het blijft consumentenvuurwerk gewoonlijk en die burst lijkt er ook nix meer tegenwoordig knalt een siercake deze salute cakejes makelijk eruit qua burst

die sterren maakt alles kapot slaat nergens op die regeltjes van NL het blijft consumentenvuurwerk gewoonlijk en die burst lijkt er ook nix meer tegenwoordig knalt een siercake deze salute cakes makelijk eruit qua burst tot nu toe nog geen echte harde NL salute cake gehoord na de In Shock Salute cake 1 van schuurmans die ook afgekeurd moest worden terwijl het nog te doen was zo hard was het ook alweer niet mja

Laatst bewerkt:
die sterren maakt alles kapot slaat nergens op die regeltjes van NL het blijft consumentenvuurwerk gewoonlijk en die burst lijkt er ook nix meer tegenwoordig knalt een siercake deze salute cakes makelijk eruit qua burst tot nu toe nog geen echte harde NL salute cake gehoord na de In Shock Salute cake 1 van schuurmans die ook afgekeurd moest worden terwijl het nog te doen was zo hard was het ook alweer niet mja

De valk ti thunder 2015 batch moet je maar is proberen, naar mijn mening even hard als de in shock salute cake, denk dat meer mensen dit be-amen.

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe cakebox. Eens, de titel en omschrijving doen een gruwelijke salutebox vermoeden en dat is helaas niet het geval. Desondanks kwam er tijdens de ZENA Filmavond wel een hoop herrie vanaf:

veel te duur voor 1 kilo aan kruit
50 euro was een mooie prijs geweest
nee sommige sierpotten knallen beduidend harder
en dan kun je beter een paar daarvan doorlonten
de knal cakes in nederland zijn gewoon heel slecht

Ik vind het op de video maar kleine effecten. Een beetje de grote van de heavy line.

Gaat in dit geval ook meer om het geluid dat er vanaf komt. Zijn gewoon salutes met slechte blink, waar het verder niet om draait. Vond hem zelf wel erg leuk op de demo, geeft lekker veel herrie en qua box zie je dit niet vaak in deze combinatie. Echter is er voor deze prijs ook zelf wat leuks samen te stellen aan salute- en fluitcakes.

De fluit is leuk maar had dan ti boeketjes gedaan ala matrix van de burnit lijn.
Dan kwam de naam van de box beter tot zijn recht

Deze is uitverkocht gegaan afgelopen jaar. Maar ik gok niet door ons. Iemand die iets kan vertellen over zijn prestaties?

Back
Bovenaan