Storm Chaser

Heel grappig vernieuwend. Goed om te zien dat we nog steeds niet klaar zijn met verzinnen van nieuwe effecten/ combinaties.

Deze was me ook bijgebleven tijdens de demonstratie. Goede fluit met een crackling wolk. Vind hem in deze combinatie waarschijnlijk beter presteren dan dat het een normaal crackling boeket was geweest.

Wat een onwijs gave cake was dit zeg. Hele aparte fluit met dikke crackling wolkjes. Prachtige afsluiter van een fluitherrie project.

Wat een onwijs gave cake was dit zeg. Hele aparte fluit met dikke crackling wolkjes. Prachtige afsluiter van een fluitherrie project.

Absoluut mee eens! Echt een top ding! Had 1 apart en 1 met de crackling cake Turn on the heat van underground en die laatste was ook echt een knaller! Veel crackling met dus die dikke fluiten er door heen. Was 1 van m'n favoriete dit oud en nieuw

Erg leuk ding dit, deed het goed bij het publiek. Ze schieten er met een heerlijke dreun uit, maar hier door valt de fluit wel in het niet.

Heerlijke bak, goede fluiters, leuke cracklingwolk en weer eens wat anders. Ook de prijs is goed.

Laatst bewerkt:
Schoot er twee samen met twee Sunbeam 1 gevolgd door twee Sunbeam 4. Prachtig! Mooi geweld, lekkere fluit met een flinke wolk er achter aan. Leuk vernieuwen effect, presteerde ook heel goed zoals verwacht.

Voor mij is dit werkelijk waar de cake van het jaar hoor....heerlijke schelle fluit met daarna een mooie dikke crackling wolk!

Echt een hele leuke cake die qua effect uniek was dit jaar ( samen met de Zena variant natuurlijk ). Leuke bijkomstigheid is het doffe stijggeluid, wat er echt met een ram uit komt. En dan de Spaanse-stijl schelle fluiters die erg luid zijn en vervolgens openbreken tot een mooi cactus effect. Ben erg blij dat ik 'm gehad heb in de collectie!

Waanzinnige bak, 2 achter elkaar gezet met 2 Cadeau 3 tot slot, heerlijk geweld!
Heel tof effect dit, viel goed in de smaak bij de toeschouwers ook!

Lijkt me de perfecte cake om een crackling project mee te beginnen.
Gaat nu zeker op de lijst, afgelopen jaar geen ruimte meer voor, maar moet er dit jaar zeker komen.

Echt een heerlijke krijs, doet me gelijk denken aan een Mascleta! Echt zo'n luide, Spaanse krijs. Ik vind €20,- echt een koopje, dit is misschien wel 1 van de betere fluitcakes. Vooral als je er zo bovenop staat!

Was zeker super vet en prijs is ook goed.
Camera heeft hem bij mij helaas niet scherp gefilmd :p

Iemand stak met zijn familie een cake aan in de vooravond, dus ik deed deze.
Hij zei 'ok je hebt gewonnen' haha

Back
Bovenaan