Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat er mensen bij jullie in de straat wel in zijn voor een vuurwerkverbod als ik dit zo ziegoed bezig mannen.
grtz fex
Volgend jaar een paar oogkleppen aan die misgunners geven.![]()
Zie ik daar nou 72 Reno's staan? Wat voor project was dat dan haha?![]()
En zo komt aan het hoofdstuk "misgunners" een ongelooflijk vervolg... Zojuist moest ik van iemand uit mijn straat horen, dat mensen een handtekeningen actie hebben gestart om mijn straat "vuurwerk vrij" te krijgen... Helaas wilden ze niet erbij vertellen WIE diegene was die de actie gestart is....
Anders was ik wel even verhaal wezen halen...
Ik vind dit maar een trieste actie hoor van die mensen en erg ***lig voor jullie. Ze durven jullie niet eens recht in de ogen aan te kijken anders hadden ze dat al gedaan. Hebben die mensen al eens gehoord van communiceren met elkaar? In plaats van meteen een verbod te willen. Misschien zijn jullie best bereid om het wat te minderen over de dag of in ieder geval op die plek, ik weet dat niet, dat maakt me ook niet uit. Maar dit hoeven jullie niet te pikken. Een goede gemeente en een goede politieagent zal zeggen dat de buurt het probleem (zo ervaren zij het immers) eerst maar eens onderling moet proberen op te lossen. Om het gelijk op deze manier te doen, daar hou ik niet van. Je zou maar een gesprek met iemand aan moeten gaan zeg..... Erg jammer.
Ik geniet in ieder geval van de beelden.