Stinger

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7360
Artikelnaam: Stinger
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots batterij. Combinatie van rood/zilver flower, groen/zilver flower en zilver palm met crackling effect.
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: €35,00

Darksoul zijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gefilmd bij de demo van GBV/WECO in Tiel op 29 september. Je ziet er hier twee stuks.

Foto:
WN360-374000-49-470x384.jpg

Gek genoeg is deze cake fors goedkoper geworden! Hij kost dit jaar maar 35,-

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Inderdaad een overdaad aan crackling, maar toch wel hárde crackling. Verder is de kleur erg dof, de burst veel te zacht, de boeketten veel te klein, en met €49,- zwaar overpriced! Twee euro per schot man!
AFRADER!

De crackling palm had nog wel een mooie lime kleur, maar het effect was zo klein dat deze cake ook niet echt van geweldige kwaliteit is.

Hm het geschreeuw van ontwetende niet freak zijnde kinderen,Is het enige wat me blij maakt aan deze cake. 49 euro aan crackling met slecht uitgevoerde palm effecten. Absoluut een afrader.

Ach ja, samenwerking/overname door GBV. Zegt genoeg denk ik zo.

Te duur voor matige kwaliteit. Lekker links laten liggen dus tenzij je voor de koopjes gaat. Maar deze is dat absoluut niet!

Artikelnummer: 7360
Artikelnaam: Stinger
Bruto Gewicht: nnb
Netto Kruitgewicht: nnb
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots batterij. Combinatie van rood/zilver flower, groen/zilver flower en zilver palm met crackling effect.
Tijdsduur: nnb
Stijghoogte: nnb
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: €35,00

Mijn film:
+ YouTube Video

Gefilmd bij de demo van GBV/WECO in Tiel op 29 september. Je ziet er hier twee stuks.

Foto:
WN360-374000-49-470x384.jpg

Gek genoeg is deze cake fors goedkoper geworden! Hij kost dit jaar maar 35,-

Back
Bovenaan