Stefanfreaks Grote Show

stefanfreak

VWC lid
Tis gelukt! Afgelopen nacht voor mij persoonlijk de best geschoten show op oudejaarsavond. Een bijna 12 minuten durende PYROMUSICAL geschoten met het Cobra schietsysteem (dank aan Pyrowinkel.nl). De vuurdoop voor mij gezien de eerste show op muziek met Cobra.

Uitdagend was het tweede muzieknummer... 3 minuten lang vrijwel geluidloos vuurwerk uitzoeken heeft wat zweten gekost maar ook dat is gelukt.

100% score dus geniet volop van deze show!

Ps. Doordat ik een nieuwe filmcamera heb aangeschaft is de witbalans niet optimaal, vooral niet tijdens de finale maar dat mag de pret niet drukken :D!

Dit is echt heel sick!
Professioneel!

Ben wel benieuwd naar je schietlijst en/of een voorbereidingsverslag oid.

Wat een show zeg, geweldig. Hier is heel wat tijd en energie in gaan zitten, maar dat is zeker te zien.

Schietlijst:

Broekhoff

Mega Mine
Bengal ass
Titanium wall
Parade brocade crown 175 sh.
Parade Blauw 175 sh.
Parade Rood 175 sh.
Parade Groen 175 sh.
Parade Silver 175 sh.
Bengaal Oranje
Bengaal Geel
Palm D'or
Extreme Blink
Extreme Pine
Cyclone
Spinning Blue
Soaring Giant Eagle

Katan

Mega Cauliflower
Screamer Q
Silver Vulcan
Saturna
Mountain Dog

Wolff

Fallen Star

Orange Label

Sparkling Snow

Ziet er netjes uit! Ik weet hoeveel voorbereiding/tijd er in gaat zitten. Het mooie resultaat geeft gelukkig wel voldoening :)

Uit nieuwsgierigheid: Heb je dit vanaf de 29e gemaakt en heb je jezelf 3 dagen overhoop gewerkt of had je het vuurwerk al vorig jaar besteld?

Ik snap dat je het van te voren allemaal al kan bedenken en voorbereiden maar dan nog blijft het een puist werk en stress.(ook de reden dat ik dit soort projecten niet maak) Hulde ieder geval, zeer mooi gelukt

Wowwww! Mn vriendin werd gek van mijn vuurwerk-gezeur. Gezegd dat ze dit moest zien en in 1 ruk afgekeken. Zelfs zij vond t super!

Echt mooi man!!

Dit gaat helemaal nergens meer over man! Geweldig om te zien, wat een tijd en toewijding heeft hier in gezeten!

Back
Bovenaan