Starscream *NIEUW 2025*

De Starscream combineert op een perfecte manier hele schelle fluiters met razendsnelle spinners.
Jemineetje. Deze effecten zijn samen wel heeeeel gevaarlijk hoor! Ik ben erg blij dat dit levensgevaarlijke vuurwerk dit jaar niet in de Nederlandse straten vertoond zal worden. /s

Eeuwig zonde dat we niet eens een video hebben mogen beschouwen van deze doos. Belachelijke gang van zaken dit verbod...

Volgens mij heb ik destijds in een topic van donadoni gelezen dat Wolff toch de import door liet gaan van dergelijke producten, maar koala zou dit beter weten of kunnen bevestigen ,met daarbij ook een aantal producten uit de buskers lijn

Bij de Monster Phoenix stond ook dat dit artikel NIET zou binnen komen, maar heb die wel zojuist besteld. Dus er is hoop voor de Starscream :d

Veranderd dit nu? Zou wel tof zijn!

Lijkt me wel omdat er nu ook andere artikelen toch aangeboden worden.

Zie bijvoorbeeld Turning Boom.

Maar... Van bovengenoemde was wel een video en die ging op privé.
Van deze is er nog helemaal geen beeld getoond dus dat stemt mij niet helemaal positief.

Ben in elk geval nieuwsgierig of we nog een video te zien krijgen.
En natuurlijk of die überhaupt te koop aangeboden gaat worden.

Hopelijk voegt de lokale Wolff dealer dit ook snel toe aan de site voordat het budget aan andere zaken op is. Nog geen fluiters en spinners op vuurwerkland gezien.

Back
Bovenaan