St. Goar (RIF) 18-9-10

Waar: St. Goar
locatie: Ponton(s) op de Rhein tussen St Goar en St Goarshausen + op de burchten aan allebij de kanten van de Rhein.
tijdstip: 9 uur/half 10
firma: Steffes Ollig.
Wat: Prof; 7 Inch max.

Seit 1949 veranstalten die beiden Schwesterstädte St. Goar und St.Goarshausen am 3 Wochenende im September ihr alljährliches Weinfest, zu dem auch die Feuerwerke der Veranstaltungsreihe "Rhein in Flammen " gehören. Dieses Spektakel sehen sich jährlich mehr als 30000 Fahrgästen auf mehr als 70 Schiffen sowie mehrere zehntausend Menschen an beiden Ufern des Rheins an.

Laatst bewerkt:
Locatie: Ponton(s) op de rhein tussen St Goar en St Goarshausen + op de burchten aan allebij de kanten van de Rhein.

Tijdstip: 9 uur - half 10, erg vroeg altijd.

Firma: Steffes Ollig.

Max Calliber 7 inch volgens mij.

Volgens de info duurt dit vuurwerk 40-45 min maar als ik de filmpjes bekijken dan is dit 12 a 13 min. Weet iemand doe dit zit? Wat is de beste locatie om vanaf te bekijken (het dichtste bij).

Ben hier 3 jaar geleden geweest.
Het vuurwerk duurde toen daadwerkelijk 45 min.
Er werd zoals hierboven reeds vermeld afwisselend vanaf 3 locaties geschoten.
Wat de beste locatie is weet ik niet heb het vuurwerk toen vanaf een boot gezien waardoor je perfect uitzicht had.Het ponton lag recht voor me met links en rechts van me de burchten bovenop de heuvels.

Ik heb begrepen dat de beste locatie om te kijken aan de zijde van St. Goar is en dan thv de veerpont. Iemand anders hier ervaring mee?

Je kan aan allebij de kanten van de rhein gaan staan, maakt niet uit waar je staat je hebt altijd een vuurwerk dat van achter je geschoten word van een burcht.
Aan de kant van St Goarshausen kan je die ook gewoon goed zien, hoe dat in St Goar is weet ik niet.

Ik 3307 en andreas vertreken om 18:30 uur richting
Duitsland St.Goar (RIF) :D
Heb er echt zin is ook de laaste grote show voor ons dit jaar,
zo als het er nu naar uit ziet :sad:

Zoo ik ben weer thuis van een flinke autorit en dat was het echt waard! Wat een show zeg! Whoooeeeehhhw!
Heb een hoop foto's en films van vandaag en gister dus een verslag komt er zeker! (40 minuten vuurwerk op film staan!)

Echt zeer bruut, adrenaline spuit nu nog door mijn lijf:p
Wat een show zeg, de langste, beste, en vooral hardste van het gehele seizoen tot nu toe!
Heb alvast snel iets in elkaar gezet,

Geniet ervan zou ik zeggen,

Trustte:wink:

Back
Bovenaan