Spring Fairyland

Dus hier beweer je dat wat je in je straat krijgt nog beter is dan in het filmpje? Te mooi om waar te zijn... Het zal juist raar zijn als het bij jullie anders is dan alle andere importeurs. Ik neem dit soort filmpjes altijd met een korreltje zout en dat zal ik ook moeten blijven doen.

Dat zal in het geval van Marijn zeer zeker niet de eerste keer zijn. Al vaak genoeg gezien dat de werkelijke productie beter is dan de samples.

Deze was inderdaad erg mooi gisterenavond!! Salvo,s met vrij grote boeketten, mooie effecten en immens harde burst!!

En zo ziet ie eruit:
28_-_hf15111226_-_spring_fairyland.jpg

Wat ik dacht gehoord Gelezen te hebben is dat Rijswijkse vuurwerkhal wat artikelen van de wittevuurwerk gaan verkopen. Wellicht zit deze in hun assortiment.

Deze verkoopt de rijswijkse vuurwerkhal helaas niet de witte vuurwerk collectie is niet zo groot !!

Flink Vuurwerk in Delft en Happy Copy (lekkerknallen.nl) in Den Haag zullen vast wel weer Witte Vuurwerk gaan verkopen

Net 1 gestookt Een tegenvaller , extreem hoge lift, tegenvallende burst, effecten zijn mooi maar worden slecht gespreid. Gegokt en verloren , had er vier besteld.

Samen met de Rolling Thunder leverde Witte helaas de floppers van de avond. Te hoog, traag, halve boeketjes.. Nee dit was hem niet!

Dit was ook wel mijn minste cake. Bombettes kwamen inderdaad erg hoog.
Daardoor kwamen de burst totaal niet over en leek het boeket erg klein.

Ook dit was een top product, heb er nog eentje staan voor een mooie zomer dag!
Het valt mij op dat er niet veel mensen voor de nieuwe cakes van witte zijn gegaan.
Jammer! want het meeste is super.

Veel te veel stijglading. Had niemand verder last van andere effecten? Miste o.a de cracklinkg finale en er zaten nog een paar missers tussen. Dure bak verder, hoor graag wat van Witte hierover!

Ook dit was een top product, heb er nog eentje staan voor een mooie zomer dag!
Het valt mij op dat er niet veel mensen voor de nieuwe cakes van witte zijn gegaan.
Jammer! want het meeste is super.

Ik heb hem ook nog staan, 1 van mijn zoons had hem in de boekenkast gezet en ik miste hem al. Was een leuke verrassing toen mij dat op 1 januari om 14.00 werd mede gedeeld haha

Back
Bovenaan